vineri, noiembrie 25, 2005

Bolentin da Bucuresci sau aidiul


ca ne-am englezit cu totii...o sa...adica deja vorbim eglezo-romana, sau romano-engleza, sau si mai bine enroglmaezana!!!!!sau roenmaglenaza!!!....hi, hi, hi, ce-o iesit, m-am tampit, sau asa eram
Cica acum o sa am carte de identitate dom'le, nu i se mai spune buletin...o fi de origine rusa? ca parca asa suna!....
Pierd buletinul, de ceva vreme, buletin care era pe Littlewood-casatorita...ceea ce nu mai era in vigoare de vreo doi ani (asta pentru curiosi) ...numele puteam sa-l mentin, dupa parerea autoritatilor romane....desi nu era asa, veti afla de ce!!!
Intru-n priza...acum va rog sa numarati....dar mai bine scriu eu...cati pasi sunt absolut necesari pentru a avea identitate din nou, in cazul divortului in strainatate...
1) trimit mama interesat ce-mi trebe in caz de furat bolentin...stiam ca pentru pierdere se plateste o amenda, bani ce preferam sa ramana in buzunarul meu. Se duce, afla ce- mi trebe, printre care i se spune ca tre' sa declar furtul la o alta circa la dracu-n praznic pentru constatare. Binenteles ca ma duc.
2) Vreau sa-l declar furat, sunt informata ( ranjet albastru ) ca dureaza 30 de zile numai la ei, apoi inca pe atat la mine la circa.Ma pun sa-l declar pierdut, pentru ca nu se plateste nimic in plus...ca sa scap repede fac ce spun ei, iau tzidula si a 2-a zi ma infatzisez la circa la mine cu toate actele cerute plus niste taxe platite la CEC. 3) Intre taxe una era in plus, functionara sfatuindu-ma foarte amabil s-o platesc pentru ca imi vor elibera imediat o adeverinta temporara de identitate...hi, hi, hi...ma tavalesc de plans si ras pe jos.
4) Ajung la draga mea de circa, nu am procesul verbal la actul casei, intors acasa...
5) Prezint actele, cel de divort il omit intentionat, ca sa termin mai repede....ma gasesc maritata pe calculator cu numele de Littlewood, nu Ifrim cum il dadusem eu si nemaritata...desi chiar asa era adevarat...my mistake recunosc spashita( scot limba)
Am uitat sa mentionez (la misto spun mentionez) ca tzidula de pierdere nu mi-au cerut-o, iar taxa de adeverinta temporara am platit-o degeaba ca nu se mai elibereaza!!!!...deci stai cu de la EI putere fara acte cel putin trei saptamani..
6) Caut disperata un traducator care si legalizeaza...la trei am fost, pentru ca fiecare avea alte treburi mai urgente....
7) Urmatoarea zi ma prezint de ridic docomentu' legalizat, care binenteles nu a fost gratuit si nici mai ieftin decat dincolo( ma stramb de oki )
8) Fug cu el la politie...ofcos de fiecare data coada..."Da' pasaport nu aveti? ba da, dar e expirat! nu conteaza,duceti-va dumneavoastra si trageti-i o copie"...
9) Mari fuge face copia...si triumfatoare paseste pragul circii, nu circei, pentru ultima oara...gandeste EA fericita...Prezinta iar toate actele, ca nu ti le ia pe cele care-s in regula, ci tot te pune sa le duci si aduci...un dute- vino mai ceva ca-n visele noastre erotice!!!!...."CUUUUUM???? dar aici nu scrie cum va numiti dupa casatorie!!!...cum nu? nu vedeti ca-nainte eram amandoi Littlewood, iar acum spune ca s-a desfacut casatoria irevocabil intre Littlewood si Ifrim?....da don'shoara, dar nu scrie "se revine la numele dinaintea casatoriei in speta Ifrim"....ca la noi la Romania asa scriu tribunalele!!!"....la care Mari casca gura si mandibula de jos ii cade intre cizme!!!...ok, cu cine sa te intelegi?...ca asa e regula...deci " ce trebe sa fac?...Va duceti mataluta doamna Littlewood in fata unui notar si declarati pe propria raspundere ca reveniti la numele anterior cascadoriei" ( ca asa mi-a iesit, n-am mai sters...si acum simt ca am o piatra legata de picioare ) ....bine, bine, casatoriei...
10) Zis si facut...se duce Mari a 2-a zi la un notar...."Ce doriti?" bla-bla...bla, bla, care costa cel mult 4 sute de mii ( de fapt destul pentru un portofel obisnuit) ...spun asta pentru ca oamenii invarteau afaceri de la cel putin 500 euroi in sus...cum sa mai aiba timp si de mine!...si uite asa Mari umbla pe la 3 notari...foarte ocupati...tre' sa mentionez ca nici nu i-am vazut la fatza, numai functionarele parlamentand cu mine....ok, la al 4-lea catadicseste functionara sa se uite la ce-mi dorea inimioara....bineee "Va costa...., buletinul va rog!!!"...iar imi cade...de data asta fatza..."Pai doamna, pentru buletin pierdut imi trebe ce va cer, de unde sa-l scot?...Pai cum vreti sa va dea un notar ceva legalizat fara acte?" pe ton cu cateva octave mai sus...
"Pai doamna, v-am spus ca e o declaratie ( de independenta!!!...AAAAAAA ) pe propria-mi raspundere!!!"...nu conteaza, fara buletin nu se poate....Am inceput sa fumeg!!!...
11) Ma intorc la politie...binenteles ziua urmatoare, fumegand inca...unii notari imi spusesera ca nici macar nu e in ordine sa declar eu pe barba mea ceva, ca politia face ilegalitati...le spun la functionare acelasi lucru...IMI SAR IN CAP si astea..."Cum spun eu ca politia face asa ceva?" urland la mine....la care ma enervez si urlu ca nu eu am spus, ci notarii....si ca poate au dreptate...mi se spune sa ma car si sa nu vin fara,...ca altii cum au reusit?...pai cu mita tovarasa, cu mita !!!.....si uite asa Mari nu mai stia ce sa faca....
12) Mai umblu pe la cativa notari...norocul meu ca scara si notarul!!!...toti ma refuza...ajung la F64....daaaa!!! ce va mirati?...in proces, s-a introdus si o cumparare de solutie de curatat senzor...de una singura ( ranjet si atat ) ....si minunatie mare!!!...chiar langa shop un notariat!!! sa nu-ti vina sa crezi!!!...mor de ras!!!...intru spasita, o doamna tare bine priveste la mine cu mila in timp ce-i explicam cum ca n-am nici-un act valabil....ma pune sa astept 2 minute si intra la boss...si pentru prima oara aud de bine, credeam ca nu aud bine, ca am urechenii, in loc de vedenii...omul ii spune sa vin cu doi martori care sa declare ca eu sunt EU si ca ma va chema pix.Nu sunt un om credincios, dar mai ca-mi venea sa ma inchin in momentele respective.
13) Zis si facut...mobilizeaza Mari o buca' de mama si o buca' de pretena pentru a 2-a zi...Pe maica-mea o chem de la tzara pentru faza asta. A 2-a zi cele trei orfeline se infiinteaza la notariat..." Pai stiti notarul tocmai a plecat, are un caz si vine tarziu"...deja nu mai era gluma, ajunsesem la exasperare, s-o tarai pe mama dupa mine nu era bai, dar si pe altcineva care avea si ea treaba, era prea de tot...Hai la alt notar....
14) Intram....buuun, in regula..."Pai ati venit cu mama? nu se poate!!! nu poate fi martor"....nimeni nu-mi spusese!!!....mai intru la alti 2 notari, la fel...deja pretena dadea semne...
15) Mai vad un notar si le spun ca-i ultimul la care mai incercam, daca nu, nu mai prezint nici-un act de divort si raman maritata Littlewoodiana pe veci.Da buluc norocul peste mine de data asta....cum intru ma recunoaste functionara, fosta vecina de bloc, dar cu care nu avusesem nici-o taina...nici in ziua de azi nu stiu de unde ma stia asa de bine...la mine e un bloc de 8 scari, eu pe prima, ea pe ultima...plus ca nu vorbisem niciodata...eh, nu mai conteaza, cert este ca M-A REZOLVAT...in juma' de ora Mari si-a recapatat increderea in sine, devenise un om cu identitate...imi venea sa-i cad in genunchi si sa-i ling cizmele...si nu e o figura de speech.
16) Dus politie a 2-a zi, prezentat toate actele, dus xerox again...IN REGULA...totu-i OK, va prezentati pe 5 decembrie sa ridicati ID-ul.
Am inceput sa tzopai pe strada ca nebuna, si m-am hotarat sa-mi fac singura o cinste...ca merita bre!!!....Mari o sa aibe buletin, pardon, carte de identitate!!!.....Si m-am linistit...pana ieri cand mi-a sosit o bucurie acasa sub forma de invitatie la politie, pentru clarificare acteeeeeeeeee!!!!!!!!!!!
17) Dus politie, intrat, alta madmoazela decat cea care scrisese de ce mai era nevoie...offffff..." Vino mataluta maine la ea, ca ea stie despre ce e vorba"...totusi citeste intrebarea cu buba: divortul este pronuntat in USA sau in tarile uie( UE )? ca daca e in USA trebe dus la tribunal, aprobat...bla, bla, bleeee....Pai nu e doamna in USA, cum sa fie in USA cand am fost casatorita cu un englez?...NU stiu, veniti dumneavoastra maine, sa vorbiti cu colega"...pam-pam
18) Dus politie a 2-a zi ( mi-a intrat in reflex acum, cand ies din casa, o iau regulat pe drumul catre...)...tipa imi spune senina ca din moment ce-i spusesem celeilalte ca divortul s-o petrecanit in UK, tzara uie, nu mai era nevoie sa vin din nou....am ramas perplex, am mai spus " asta e tot? "....si am iesit afara...cand m-am auzit strigata: " Doamna Ifriiiim!!!...totusi in caz de ceva lasati-mi va rog numarul de telefon"
Later edit...mai e oameni buni pana pe 5 decembrie!!!!!...

10 comentarii:

Anonim spunea...

Marie,
Te rog mult de tot sa il intrebi pe Bogdan Dinca daca vreodata in viata lui il strigau prietenii 'Dixie'.
Daca da, te rog sa ii dai adresa asta de email
sorecarul@yahoo.com

Mi-au placut multe din pozele tale, am venit la blog-ul tau de la TTL unde ai pus un raspuns intr-o discutie despre Romania.

Keep it up!

Bogdan Dinca spunea...

eram in programul saptamanal de vizitat blogurile din favorites :) si am vazut commentul asta: cred ca e vorba de altcineva, din cate imi aduc aminte, nu ma striga nimeni asa :)

ogarafgan spunea...

Scuzati-ma ca ma bag in discutie(glumesc ofcos)...dar domnule anonymus Sorecar de ce nu intri pe forum softpedia?...acolo poti vorbi cu Bagdan Dinca pe PM...este Hyde, sper ca n-am deconspirat ceva?...!!!!
Multumiri pentru aprecieri ...la amandoi

san isidro spunea...

Nume: 'incert'
Prenume: Marilena
Momentan: prizoniera intre doua identitati
Tinem pumnii stransi pt. data de 5 si asteptam cu nerabdare deznodamantul. "Littlewood versus Ifrim" se intoarce!
Nu schimbati blogul...

ogarafgan spunea...

Me Sanman m-ai facut sa rad cu lacrimi si pentru asta-ti multumesc...ca sa vezi ca si barbatii pot fi buni la ceva!!!...
Daca mai sunteti prin Bucuresti, pe 5 decembrie daca vad ideul in mana mea, cu nume, fac cinste...si apropo voi fi burlaca legal, se ofera careva? (asta ca sa nu se inghesuie prea multi la cinste...ca poate nu ma tin baierile-ma stramb de oki!!!!)

boyarul spunea...

Birocratia din .ro atinge cote tragi-comice.

Am citit literalmente lipit de monitor intraga patanie.

..Than "Bookmark" !!!
revin.

PS: Nice pictures. Cu ce program le-ai facut frame'urile? astept raspuns la boyarul -AT- yahoo . com

ogarafgan spunea...

Multumesc again...cu CS2

ogarafgan spunea...

faina poza din avatar...si ce contine, foarte interesant

san isidro spunea...

In Bucuresti eu sunt sigur. Mort sau viu, tot o sa fiu. In caz de viu sampania o dau eu (pe 5/6 sau cu proxima ocazie cand ne vedem). Daca pan' atunci reusesc sa imi iau si aparatul foto nou cu atat mai bine, avem si mai multe motive sa sarbatorim.
Dupa cum spuneam: nu schimbati blogul!

ogarafgan spunea...

Atunci ramane stabilit!!!...poate sarbatorim 2 miracole...io nu schimb blogul sigur(ma stramb...ca m-am plictisit de varianta lunga)