Photobucket

marți, februarie 06, 2007

Plangerea

De la un timp, cand racesc nu mai racesc si eu ca tot omul.
Eu ma scurg pan' toate partile, ma scurg pe picioare ca-mi tremura; imi curg okii, dar sa se inteleaga bine, ca la robinet ..... sa zicem de apa rece, ca-l avem si pe cel de calda, nasul.
Portret de nas in cuvinte: rosu, scorojit, borcanat d-atata sters si nu in cele din urma atotcurgator, fara pauze. Am hotarat azi-noapte sa ma culc cu un sul de hartie igienica langa mine sa fiu mai sigura ..... si nu, nu pt ca sunt kakacioasa cum cred unii. Dimineata am constatat ca s-a mutat Omul langa mine :D sau ca m-a apucat geniul neinteles pe timpul noptii, adica nici de mine .... si sulul de hartie era complet epuizat, ca si mine de altfel.
Urechile ma mananca si simt ca se scurge si p-acolo ceva, gatul ma ustura si e prima data cand simt ca am si io oo, dintr-o data m-am facut ooioasa :D
De vorbit, graiul meu dulce si duios s-a transformat in ragete. Oare mi s-o trage de la cevaaa? oi fi fost blestemataaaa? sau e de la faptul ca vorbesc mult si de una singura?


2 comentarii:

Anonim spunea...

Frumoasa imaginatiunea, dar Marilena, ce cauti acolo sus pe norisos? :)

ogarafgan spunea...

M-au calcat unele comentarii pe bombeu si am considerat ca pe norisor pot lua a(l)titudine! ;)