Photobucket

miercuri, decembrie 12, 2007

Documentar despre drac si tamaia lu' alalalt ....

http://music.virtualromania.org/maria/songs/17.%20Cine%20Iubeste%20Si%20Lasa.mp3

Azi am iesit pe shtrase ( nu pe centura :D ) si n-a fost chiar atat de rau pe cat ma asteptam.
Am vazut o expozitie de foto excelenta, cateva chiar mi-au pus okii pe stand ..... by .... dar am fugit .... repede ... si n-aveam nici pantalonii-n vine :)
M-am oprit la libraria Noi unde-mi place sa-mi bag nasul de cate ori am ocazia. Nu mai departe de ieri imi inmuiasem trompa p-acolo si azi eram chitita sa fac da seim.
Dar aveam senzatia acuta de oki in ceafa, nush de ce! asa ca s-a dus draq tot cheful meu, n-am mai reusit performanta de ieri cand am lasat un pumn de bani ( pentru mine ;) ) acolo, si-am fugit aghen ...
Am luat-o agale printr-o burnitza deasa cu picaturi microscopice reci, ce-mi palmuiau fatza infierbantata de arsita noptii bucurestene, agitata dar si calma pe alocuri pe unde dragii mei concetateni ocoleau sa se promeneze.
A fost o plimbare ca-n vremile de demult apuse, pe cand Bucurestiul noaptea, pe ploaie, era o adevarata wonder land sa-l petreci. Lume putina, ascunsa prin cafenele si fast-fooduri alungata de stropii reci, aer primenit, singuratate si demnitate-n singuratate, muzica si liniste sufleteasca. Atat de bine suna-n engleza, nush de ce draq romana e atat de dura!!!! .... ei, cum suna " piis of maind " ? ecsalant :D
Muzica?!!! de unde? de la patinoarul bradulesc din vestita piata centrala, unde spre uimirea mea canta un glas foarte drag mie, deosebit prin timbru, prin saltul perpetuu in timp, prin persoana care-l detine - Maria Tanase, o femeie exceptionala care m-a fascinat de mititica, pe cand adormeam noaptea cu radioul aprins ascultat de bietul tata in surdina pe la 1 , 2 , 3 noaptea.
Si uite asa, a ramas Marlen muta de uimire si prosternata in mijlocul intersectiei, cu urechile palnie in vacarmul masinilor, incercand sa distinga cat mai mult din ce auzea. Am ramas nemiscata, cu o privire de catzel tampit, pret de cateva minute bune .... pana s-a termenat si magia a disparut.
Dar a ramas implinirea .... a ce? nu stiu prea bine sa explic, dar parca cineva din morti drag mie a inviat .... chiar daca pentru scurt timp.
Cine stie, poate chiar asa a si fost!!!!!!


waw

6 comentarii:

Anonim spunea...

Zici ca-ti place la noi in Bucuresti, asa-i? Cu toate ca a ajuns mai rau decat o groapa de gunoi!... Da' de unde esti matale de pamant?

ogarafgan spunea...

io sunt de sub pamant ... srl
asta-i asaaaa, sa va bucurati si voi bucurestenii ...
si-am uitat sa va spun ca ma cheama Eva

Anonim spunea...

Iolariuuuuuuu , Bre Ievo , ma auzi? Da de unde ...Da mai iesi de-acolo , odata...ca e rece...

Imi place poza
cu respect

Ilarie Ashugubetzei

ogarafgan spunea...

Ieva zishi nu, ca ii ghini, nu ma stric!
Multam de trecere si apreciere Ashugubatzule!

Anonim spunea...

Un alt eseu valoros.
O cusca GOALA, expusa cu mare fast, este ceea ce trebuie sa fie !
Frumos lucrat si aici.

ogarafgan spunea...

Sa'na uame!