Photobucket

marți, aprilie 13, 2010

Si pozele, sa traiasca patria noastra draga si cu noi tati in ea

L-am mai pus d-o mie da ori, dar asa-s io mai redusa!!!!! :))))))))



Lumea se injura, se balacareste ca la usa cortului. Nu stiu, de fapt nu vad rostul ...... poate daca ar iesi ceva bun din asta!!!!!
Afara, astazi fost o zi superba, superba! Atat cat trebuie de cald, atat cat trebuie de racoare! Pe o banca, intr-un parc, ascultand muzica buna venita de undeva de departe, pe triluri de sticleti si mierloi, cu capul dat pe spate sa-mi intre cat mai multe raze la neuron derept prin globii oculari, trageam cu nesat aerul curat in piept, cu miros de flori de copaci :D de primavara.
Cu ninsori de primavara! Se spune ca noi orasenii nu mai stim sa respiram normal, pentru ca incercam sa nu bagam prea multe toxine :D
Primavara ...... un reinceput, un neinceput, mii de verde si roz sau alb, hormoni alergand, oase batrane durand (se poate? poetic nu?! :P) .....
Lumea prinde viata, in timp ce altii se sting, ce altadata au fost si-au mai ramas de 43 de kile ( Dennis Hopper )
Asa cum s-a stins si laptopul meu cel nou, dupa ce m-a servit cu devotament 2 luni, deci DOOOOOOOOOOOOOO LUNI ...... si-acu tre s-o astept pe mama sa vina din America cu hardul cel nou ...... daaaaaaaa, fara poze prezent, sa traiti domnilor si doamnelor, ca ierau acolo, pe hardul ce si-a dat obstescul sfarsit ........ TOOOO .... A .... TEEEE

Cum se afla ca ti-a murit hardul? Se ia una bucata Marie, fara palarie ca e cald. Care da telefon la emag - " doamna, laptop bip, limbi straine pres ef doi, pres esc, uitatura tampa, cerc, limbi straine cu mortii matii, cruci si dumnezei ...... une'i serviceul, la dumneavoastra, nu?
- sigur ca da donshoara! !!!!
- si cat dureaza? io
- pai daca nu se poate pe loc, se rezolva in 24 de ore!!!!!! "
Uuuuuuuu, tuailait zaun cu un bou de ogarafgan la volan!!!! Tocmai ce mi-am adus aminte ca odata, in alta viata, cineva mi-a spus, razand " mai da tu crezi chiar tot ce-ti spun?"
N-am sa inteleg niciodata de ce oamenii nu spun adevarul, desi se bat cu pumnii in piept ca da, na, eh, o limba de catel pe nas!!!!!
Ok, din sudul orasului, directia nord cu huiduma dupe mine. Ntz, ntz, e un Asus, dar mie mi-i greu sa-l duc cu schinarea!!!!

Sediul Emag
donshoara emag 2(de2) "Eu vi-l iau de data asta, dar sa stiti ca nu la noi se face bine buba, ci pe soseaua Pipera!!!!
io, cu ochii iesiti din orbite "Pai cum de2, ca la telefon acu o ora o alta de1 mi-a spus ca aici?!!!!"
de2 - "O fi inteles gresit"
io - "Cum donshoara, ca esplicai amanuntit lipsa de viata a defunctului?!!!!"
de2 - "Nu stiu doamna, dati hartiile. Bun, dureaza intre 10 si 14 zile."
PAC - PAC
io ochi pi dansa sariti, complet odihniti - "Cuuuuum? Pai la telefon ....." de2 - "Nu stiu doamna, la noi asa e, dar daca va duceti la Pipera dureaza mai putin" ..... io - "Dati-l incoa."

Soseaua Pipera
Peripetii, numar 55B ioc, trecut pod nou, alte numere, kilometri intregi, trecut toate naduselile si cacare si pisare, intors pod pe dos, telefon, balacarit, nu firma, nu numar, nu nimic cu spume
- "Doaaaaamnaaaa, unde e firma ca nu-i? Pai acolo doamna, cautati o hala pe care-i un numar 3, intr-o curte" care-i langa bunica, D-zeu s-o ierte........
Ajuns in final, dureaza 10-14 zile, faceti misto de mine, dincolo zicea mai ieftin ici, pai ei au zis nu noi, spume .....
"Stati un pic sa chem un inginer, poate-i numai o problema minora! ..... Uffff, in sfarsit, espiratie ...... Inginer, buton laptop, bip, pres ef doi, pres esc ...... "Da, hardul mort pentru patrie!!!!! ..... Pai de doua luni il am! Si pooozeeeeleeee?"

Si afara-i bine, iar bondarii fac biz-biz, ca suna cum suna, ca laleptopul acesta de-un leat cu Aristotel, imi lipseste romana de balta, o am numa p-a injinereasca.
Sa traim bine! Sa nu plecam nicaieri, sa nu cumva sa fim stupid!
Dadeati drumul la miuzic!

Vreti poze? :P Vechi, ca fac bine la stomac :D

_IGP5002



10 comentarii:

fotomaniacu spunea...

Fotografiile se salveaza pe DVD. obligatoriu, altfel o luam in mina.
De ce ati luat asus? E o porcarie. De ce nu intrebati inainte de a lua ceva sau nu va informati?

ogarafgan spunea...

Ei, altadata o sa stiu, acum urlu laluna cu dansa-n mana, ata ete!!!!

Anonim spunea...

Doamna,umorul sa ai grija unde-l tii, in rest toate vin si pleaca. De venit vin cand vor, de plecat, pleaca exact cand nu trebuie.Si da, pierderea fotografiilor tale e regretabila,dar la treaba, fa altele! M-am tezit special la 04;15 ca sa te incurajez:))
Bantui pe-aici de ceva vreme, dar am fost cuminte pana acum!

Catalin spunea...

Emag...
acolo mergi cu programare...

Radu Jiga spunea...

Cu siguranta ai fost "sfatuita" sa iei laptop asus... In ziua de azi, sunt multi "experti" si "cunoscatori" it care sa stie el/ea ce sa faca si cum sa faca... ca a vazut pe vreun forum niste discutii sau au fost sfatuiti de "consultantii" emag ca e "cel mai bun"...
Asa ca te enervezi degeaba...
De retinut oricum ce a zis domnu' Dinu: de trecut pozele pe dvd-uri imediat dupa ce le-ai descarcat...

ana daniela spunea...

da si asus e de evitat pe viitor, sunt foarte "sensibile" laptopurile lor! :(

ce ochi are Foca cu Sfanta Lumina pe Ea :)))

ogarafgan spunea...

Indiscreta, multam de trecere, te mai astept! :)
Scrisesem o tona, dar norocul meu, a zburat in neant la publicare, asa ca scurt .... Acum e doo-n noapte, oare cine bate?! :)

Catalin, ha? Ca la dentist?!

Ducu, da, io Dell, el Asus, io Dell, el Asus .... mai tarziu o ora, io asus, el Dell .... am castigat io :))
Multam!

Anooo Lugajanoooo, ii are asa, ca sa te vaza mai bine sa te poata papa tottaaaaa :))
Multam de trecere si compatimire :)

patty_35 spunea...

ma uit la ce scrii si imi place.

Ma uit si la clip(super!) si ma gandesc, desi nu te cunosc, ca spiritul tau se potriveste cu al Shaniei...

ogarafgan spunea...

Ma simt magulita! :) Si ca sa fiu sigura ca nu mi-au murit laudatorii, tre sa zic ca asa gandeam si io :D
Sunt modesta, nu? :)
Multam PI, te mai astept! :)

PS: mor dupa clip, iar il ascult in nestire :))

patty_35 spunea...

pentru putin!

P.S. Si mie imi place clip-ul.

Mult.

Dimineata de milioane!

Petruta