Photobucket

joi, octombrie 03, 2013

Când Dumnezeu se ţine de şotii

Zilele acestea simt nevoia acută de un cordaci :D  Şi mare mirare!!!!!  N-am mai simţit nevoia de ani. Trebuie să fie mare haos pe la mine prin underwold.
Şi acestea fiind spuse, iese Doamna :) Marilena la plimbare cu căţeii. Ia o pauză de cur pe trotuar şi nu trec 5 minute că agaţă un ţigan, ce-i drept frumuşel, tinerel, mare afacerist. Căruţa încăpătoare şi plină cu fiare. Aici facem o pauză şi tre sa subliniem că există un întreg trecut tumultuos, nu foarte propice legăturilor inter rasiale cu dumnealor.
Ţiganul destul de politicos, lunecos ca un şarpe, diplomat, trecut prin toate stadiile tehnicii agăţatului ca la carte.
Dar nhinune mare!!! Înainte să-mi ceară numărul de telefon, mi-l cere altul. Un domn de 66 de ani, arătos, frumuşel, la fel de politicos, un pic cam grăbit cu cererea respectivă.
Amândoi cordacii, că doar asta erau (urât sună LOL :)))))))  gravitând în jurul meu în acelaşi timp.
Şi să-mi mai fac probleme de conştiinţă că nu reuşesc să cred cu toată puterea!!!!
Şi unde mai pui că Dumnezeu este şi glumeţ! O fi în toane bune. La nici jumate de oră de când mi-am dorit mi-a dat: un ţigan şi-un foarte matur.
Iar eu mi-am permis să fac nazuri ...... ioi :D 

 10ac34325d92a342e6e8e303d3972c9f

Niciun comentariu: