Photobucket

miercuri, decembrie 28, 2005

Alte culori, alte anotimpuri




Mi-e dor de mare.....tare, tare dor....nu-mi place frigul, nici caldura excesiva....vreau sa fiu pe plaja, sa ma dezmierde briza cu soaptele ei de-a valma, sa-mi simt perisorii blonzi de pe corp cum se zbat ca un lan de spice de grau in bataia vantului, sa nu fie nimeni in jur, sa aud numai tanguitul pescarusilor si murmurul valurilor, sa adorm cu mirosul de alge si scoici infiripat adanc in creier .....mi-e dor de dor.....mi-e dor de tine....cel din alte vremuri

5 comentarii:

bomath spunea...

Dacă ar fi să arunci toate pozele mai puţin cele dintr-un singur post, păstrează-le pe cele de aici. Nu de alta, da's singurele pe care eu le văd drept fotografii.

Anonim spunea...

Merci mult de tot...ce lucru dragut mi-ai spus!!!!......ar trebui sa fiu magulita?....ar trebui sa fiu furioasa?...dar daca intr-un an de zile faci o poza buna=fotografie si trebuie sa fii multumit, precum vorba unui cunoscut fotograf, atunci sunt.... multumita!.....merci, merci, merci....si la muti ani!

Anonim spunea...

ai poze destul debune, ca sa zic asa, dar astea 3 sunt "arta" foto. ;)

Anonim spunea...

:)) Aş fi putut să jur că am scris şi eu ceva de genul..

http://www.fixpix.ro/jurnal/2006/08/marea.html

Mi-e dor şi mie...

ogarafgan spunea...

Hi, hi, hi, numai plagiaturi domnule, numai plagiaturi.... sa-mi fie rusinica