Photobucket

sâmbătă, iulie 22, 2006

Bucurestiul anilor 2006 ?!!!?

Ma uitam si nu-mi venea sa cred! Idilic, fantastic de la distanta. Pun 70-300 la ochi, si-mi zgarie retina instant sticlele de plastic si hartiile imprastiate pe iarba.
Oricum, in ansamblu, am avut senzatia de delta, senzatia de copilarie cand alergam cu baietii pe vale dupa vaci.
Apoi am avut o viziune, de fapt am revazut o imagine pictata, in care ciobanul Bucur haladuia cu turma lui de mioare prin lunca Dambovitei si parca ma uitam prin tunelul timpului.
Daca n-ati inteles, asta e Bucurestiul, Pantelimon, 2006




3 comentarii:

brexians spunea...

buna ziua!
asta e adevarat sau gluma?

fie bine!

Dimitrios

Anonim spunea...

Interesant - comentariul anterior! Cu atat mai interesant, cu cat "vine" de la unul dintre cei ce obisnuiesc sa bage oile-n casa atunci cand afara e prea cald. La Atena.

Anonim spunea...

imagini bune, bine prelucrate. felicitari!