Photobucket

vineri, septembrie 21, 2007

.....!!!!




Am chef sa fac dragoste! Sa simt cum ma topesc cand sunt luata-n brate, cum ametesc si nu mai stiu nimic decat dragoste si dragoste si mirosul celui de langa mine, sa vad intuneric si stele, sa-mi cante creierii de placere ca sunt in varful muntilor zburdand zanatec in amurg sau la ingemanarea noptii reci cu primele raze caldutze ale soarelui, sa fiu numai cu el pe podeaua de lemn a unei cabane, cufundati intr-o mare alba de blana in fatza focului care trosneste din toate incheieturile in camin.
Sa ma simt ocrotita, mangaiata, dezmierdata, rasfatata, sa simt ca sunt dorita pentru ca-s iubita, sa simt ca si el simte aidoma aceeasi pierdere de sine in fiinta celuilalt, sa nu fim decat noi si inceputurile sfarsiturilor.

Sunt obosita ..... ma vad zgariind un geam murdar incercand din rasputeri sa ma catzar pe el, s-ajung undeva, undeva unde nu exista sau s-a terminat.
Oare chiar asa sa fie? de dragoste sa aiba parte numai tinerii? oare in lumea lor, cea de azi, mai exista sentimente reale si nu conduse de pasiunea de-o ora sau trei zile?
Oare stiu ce inseamna dragostea dragoste? eu nu stiu, dar as vrea s-o traiesc, sa fiu o data in pace cu mine insami.
N-am prejudecati .... sau poate cateva.
Pentru mine dragostea poate fi rezumata intr-un singur cuvant - P U R I T A T E

Gasesc pe undeva, eu Marilena Ifrim, atat alb imaculat la un loc?
Si daca nu gasesc, ce ma fac? ca simt cum ma usuc

Doamneeee, ce m-as duce dracului!!!


first-mei-204

Disclaimer: orice asemanare-a celuilalt cu realitatea e pur intamplatoare .... el nu exista!!!!

6 comentarii:

. spunea...

Un sentiment de singuratate (poate neconventionala) si dorinta iti inunda simturile. Poate lucrurile nu ar fi trebuit sa stea asa, poate trebuiau ca in existenta lor naturala sa fii un membru al proprii societati de dorinte. Nu doar un simplu spectator, atunci cand ai avut ocazia de ce nu ai aratat cu dijitul in alta parte?
Propriile mele ganduri mi-au luat-o pe dinainte cand ti-am cetit postu.
Faina atmosfera, as mai fi adaugat si niste cinnamon.
Asemanarea nu este intamplatoare, ea exista...

Dragos Novac spunea...

sau exista dar nu l-ai gasit tu

Anonim spunea...

prea multa analiza. inchide ochii si arunca`te`n multime.

Anonim spunea...

sa-mi dau pumni nu altaaaaa!!!!e

Anonim spunea...

Deci oricine ai fi esti tare ! :) Imi place felul in care scrii ... E atat de fin si totusi usor ironic ... Atata pasiune si lejeritate in cuvinte/exprimarii ... As vrea sa stiu o parte din tine . Cu bine oricine ai fi . ( liviu )

ogarafgan spunea...

merci!