Photobucket

joi, septembrie 13, 2007

Nea ( nea, ea, na, mai nea ) :D




Se vorbeste despre patriarh de mi s-au lungit urechile, n-am ascultat nicio secunda, ce-am prins din zbor cu diferite ocazii.
Am citit pe un alt blog despre jipanele care le detin prealuminatii si intr-adevar preafericitii. Nu pot sa spun in cuvinte cat de scarbita sunt de natura omului, atat de cea credula cat si de cea de rautate, viclenie.
In numele " domnului " se fac multe, se desfac multe, dar cel mai adesea e folosit ca scuza, ca paravan.
Daca s-a savarsit miracolul, e c-asa a vrut el .... daca nu, e tot c-asa a vrut el, ca noi suntem rai si trebuie sa platim. Sa platim ce? taxe catre prea-inalta domnie?
Ies acu' doua zile la plimbare cu puradeii, adicacaca teii mei. Langa un bloc un nuc se desfata la umbra, asa ca de-atata desfatare mai puiase numai cateva nuci razlete, unele mai jos, altele mai sus in coroana. Am ochit vreo cinci ca la atatea puteam ajunge cu un batz.
Sunt moarta dupE nucile astea fragede si dulci, nu mai ma intereseaza nici ca ma fac varza pe degete, la propriu.
Deci ma chinui sa le tintesc bine si reusesc sa pun mana pe vreo patru, cand aud un glas suav
" daaaaaa' nucul e al nostru si noi nu-l scuturam! " spus cu rautate
" si cine va opreste? "
" se face numai dupa ziua crucii, nu acum! " tonul la fel
" ha? ziua crucii? deci sunteti credincioasa? " intreb eu
" daaaaa! dar tu? " ea
" eu nu .... dar nu va e frica de D-zeu, in loc sa fiti darnica si milostiva, ma inghiontiti cu vorbele, ca iau doua nuci dintr-un nuc aflat pe o proprietate publica? si va mai dati credinciosi! macar eu nu ma prefac! "
...... bla, bla, bla
Am mai scuturat O nuca :D si am plecat agale, urmata indeaproape de animale-le mele ....
... binenteles ca si de blagoscovelile femeii de bine!


Sacraiu-238

5 comentarii:

Anonim spunea...

acu 50 de ani asta era un veritabil sfat batranesc, o povata spusa cu blandetea varstei albe catre prichindei.

E o discutie lunga si cu multi spini, dar statistic e confirmat ca cei care merg la biserica, se roaga, incearca sa respecte invatatura bibliei sunt mai putini predispusi catre stres, depresie sau alte boli moderne.

O fi psihologia de grup, o fi vreo energie acumulata, o fi fericiti cei saraci cu duhul(in sensul de cunoastere), n`am idee. Cert e ca pana la ora actuala asta e mecanismul cel mai eficient pentru o viata echilibrata.

(Nu, nu e experienta mea personala)

. spunea...

:))))))))))))))))) Mda..
Cand intri in biserica trebuie sa te destanui unei persoane a carui moralitate este indoielnica..bineinteles ca nu este cazul tuturor, dar majoritatea cazurilor intalnite mi s-au confirmat. Asta este un argument.. Suntem un popor care in secolul 21 face ca asa e bine atat timp cat zice popa, deci creshtinismul asta exagerat este normal. Nu scutura pomu ca se prapadeste cerul peste noi... vai de noi!! Am mai vazut "live" cum niste pelerini s-au calcat la propriu in picioare, s-au spurcat mai rau ca tziganii si s-au batut pentru o sticla de aghiazma (moldovitza), popa betziv (salaj), popa cu mercedes (bacau), persoane in varsta in autobuz care spuneau tutoror fie ca va cobora vreun sfant pe pamant, fie ca sa ne alaturam martorilor...tot felul. Acum am auzit-o si pe asta cu nucul :D . Sunt crestin, dar pot spune ca tot ce tine de biserica si credinta incepe sa se duca spre afacere si prostie bine indoctrinata in mintile unora care au placeri macabre de genul complacut in toate prostiile, crezut in fulgere..

Unknown spunea...

Doamna Ogar cefacetiiii ne tot uitam si nimic! ce s-a intamplat

Unknown spunea...

Draga mea, oamenii au creat religia deci tot oamenii au pus puterea in mana preotilor si a institutiilor religioase.

ogarafgan spunea...

multumesc de trecere la toata lumea!
Edutzu, ce sa zic? mai fac si pauze, nu stii ca sunt cheia marilor sucese?!!! :D
Necro mama, ce mai faci? cum mai e prin Amerique? mai ajungi p-aciulea sa-ti mai vidiem si noi okii aia albastri inca o data? ;)