Photobucket

joi, martie 06, 2008

Casa de lut

Eram in otobus astazi, cand nush de unde mi-a venit un iz ..... de primavara domnilor, de primavara ..... si-o imagine-n minte, care mie mi-e tare draga .....
Se facea ca eram in curtea mea, cu pamant reavan din care mijeste coltzul ierbii.
Stateam pe prispa casei mele din lut frumos indreptat, mirosea a foc de coceni de porumb si-a mamaliga la ceaun, in care-o mana invartea vartos cu maiul.
Eu motzaiam la soarele anemic dar indeajuns de cald dup-o iarna lunga si friguroasa si printre gene priveam la livada mea de ciresi, pruni, smochini, peri, meri, caishi, piersici si prea inaltii si scorojoshii nuci, cu totii-n cor strigand cu sarg " verde, verde, verde ". Si pe langa casa erau tufe intregi de zmeuri si muri, numai tije in asteptarea verii .....
Si eram in al noulea cer de linistire si multumire sufleteasca, aievea acolo ..... din mersul autobuzului de Bucuresti


ofof-271

6 comentarii:

Octavian-Andrei Brezean spunea...

iar daca erai pe prispa casei tale iti imaginai ce frumos ar fi sa fi de fapt in bus-ul din bucale acolo unde primavara vine mai repede decat ai crede, acolo unde plombele nu apuca sa stea in gura.

faina puza marlen, sper sa ajungi colo unde ti-ai propus curand, la o cabana, la o casa, la o gura de aer si eu sper sa fiu cu tine, nu de alta dar sa fim gasca. gasca de pentaCSisti normel.

ogarafgan spunea...

lasa ca ne-om strange odat' si'odat gasca lui peste pentacsu si-om mere unde stii tu fain! sa dam clasa canoanelor si nikoanelor cu pozele de poze cu care ne intoarcem ;) d-abia astept :D
sar'na de trecere

Mihai Cantea spunea...

Eu is mai batrin si am observat mai greu ca pot sa vad postarile. Aceasta fotografie imi sugereaza niste batrini care urca muntele. Relatia dintre lumini si umbre creeza o impresie de miscare de mare forta.
O fotografie mai mult decit foarte buna. (Pe gustul meu.)

O spunea...

deci ţi-a venit miros de mămăligă.
e de-nţeles, e sezonu'.
aşteaptă jumătate de lună, o să-ţi vină miros de ceapă călită. şi vei ştii de unde, de peste tot.
iar reveria curţii cu pământ reavăn va deveni reveria cocinii cu oameni fugăriţi şi năduf.

ogarafgan spunea...

Multumesc domnul Mihai de trecere! ma bucur ca va place :)
Si tie oCtv, multzam de trecere

Anonim spunea...

nnovalee.blogspot.ca este un site interesant. iti promova gratuit pe http://anunturi-din-romania.webs.com/