Photobucket

marți, martie 04, 2008

Ocupatie straina de .....

Fusai domenica, acuma-i numarai, cu peste 30 de futografi domnule, la spart gura targului bucurestean ..... si culmea chiar asa s-a intamplat.
Am blocat cate un pic ici si colo mersul tramvaielor si al masinilor propetate personala, de la caz la caz cu injuraturile de rigoare sau cu casca gurile intrebatoare candide "da' ce se intampla aici?" "niika domnule, un grup de tembeli s-a pierdut de mama!"
Am oripilat cetatenii de baza ai societatii romanesti, jandarmii, far' de care ar fi haos si destrabalare, gen grupul de tembeli, ca in rest nu se fura pe fatza, legal, nu se da in cap la propriu si se baga shishu-n tine, nu se distrug copacii, ai de mai sunt razleti prin capitala, deci totu-i perfect, NOI SUNTEM BUBOIUL.
Multumesc, pe aceasta cale :D domnului Adrian Birsan pentru initiativa, subliniid norocul cu care l-a ... (tushesc) mama in scaldatoare, de reusi sa stranga atata amar de fotografi, intamplare rara in fotografia romaneasca de socializare ..... deoarece uaminii ie foarte ocupati viiiz deiz!!!!!!!!!!!!!!!!
Si cu ce puteam incepe in spiritul pur si nevinovat al orasului meu natal .....


bucalesti-185

bucalesti-199

bucalesti-204

bucalesti-212

bucalesti-213

bucalesti-221

bucalesti-232

bucalesti-237

bucalesti-258

bucalesti-291

bucalesti-307

bucalesti-312

bucalesti-217

bucalesti-214

bucalesti-228

bucalesti-263

bucalesti-313

bucalesti-315

bucalesti-323

bucalesti-331

bucalesti-341

bucalesti-346

10 comentarii:

miChou spunea...

şi pe mine de ce nu m-ai luaaaaat? :((

ogarafgan spunea...

pai mai Mishulica, nici pe mine nu m-a luat nimeni!
vezi daca nu intri la domnul Lazar pe blog! acolo am vazut anuntul
si daca o sa intri astazi, mai in urma, o sa vezi ca sunt alte doua anunturi unde suntem invitati, unul pt joi si altul pt duminica ;)
as ca baga okeanele p-acolo :D

miChou spunea...

no, tocmai ce mă ezecutai. de acu' timp să fie :-"

Octavian-Andrei Brezean spunea...

bai nene ce va deZlanutzuira voi fotografii p'acol

foarte fain, super frumos :)

felicitari pentru prima fotografie si pentru relatarea in imagini la fel de buna!

ogarafgan spunea...

sarutmanushitzele conu Oac-tav! si multzam de trecere :)

Sebastian B spunea...

Acum imi fac si eu o idee de amploarea evenimentului din weekend.Greutate, nu gluma!!!

Atelierul de fotografie spunea...

Oameni buni, Tata Feri văd că este peste tot. A avut recital. Bravo lui!... Şi cui a făcut pozele!...

ogarafgan spunea...

Pai da, ca-mi fura okii tata Feri :P cu spectacolul facut :)
Sar'na de trecere Sebastian, Ozo :)

Radu Jiga spunea...

Foarte faina seria...
Insa credeam ca veniti si la urmatoarea iesire, cea cu Patriarhia...
Ma bucur ca v-am cunoscut si sper sa ne mai revedem si la alte iesiri!

Numai bine,
Radu (Ducu)

ogarafgan spunea...

sar'na Ducu de trecere! ne vedem, ne vedem ;)