Photobucket

miercuri, aprilie 12, 2006

Lume, lume , zoro lume.....




Vreau la mare....mi-ar fi placut sa ma nasc pe malul marii, sa am bucatica mea de plaja.
Ce e omul, nu e multumit niciodata, tot timpul tindem sa vrem ori altceva, ori nou, ori mai mult.
Si mai vreau prieteni, multi, de suflet, si mai vreau ca toti oamenii sa fie buni, si mai vreau sa nu mai ma f...ta......hmmmmm? tre' sa mai servesc o tzara de Lacrima si-mi vin cuvintele potrivite imediat.....so ce mai vleau: astia care n-au loc de bloaga mea si cica obsesiile mele, sa faca maruntzele mai departe, nu de alta dar nu ma intereseaza parerile impertinente, nickurile fabricate la comanda de indivizi ce nu-si asuma consecintele a ceea ce scriu si nesimtirea. Scrieti-va numele adevarat, tratati ce scriu cu umor, sarcastic sau o parere negativa spusa diplomatic si veti avea parte de atentia mea sporita....incepeti sa deveniti plictisitori si asta chiar ma plictiseste.
Si cum spuneam, vleau la male, o padure langa tarm!!!! oare se poate? dar vreau sa fie de argint!; o casutza din povesti si muuuuulte tufisuri de mana maicii domnului si wisteria.....si mai vleau net....si cablu....aaaaaaaa, adec' nu stiu.....hmmmmm? si apa sa fie albastra sa se vada pestisorii colorati cum se unduiesc pe fundul ei.....si vreau sa nu se mai opreasca ploaia, dar sa fie CALD, sa iasa aburi din pamant.....AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ....imi bubuie capul de cate vreau.
Si cand te gandesti ca totul se reduce la bani!!!!!! ii ai iti permiti orice, inclusiv boiz la pachet, ca tot cica sunt ob-sedata.
Ce-as face daca as avea bani cu nemiluita? sincer? as fugi, departe de lume si mi-as construi-o pe a mea....gata....VLEAU LUMEA MEA

6 comentarii:

Anonim spunea...

N-am prea mult timp de taclale da' vroiam să spun că-mi plac ultimile 2 poze. La prima prelucrarea aia cu look de monitor lcd nu-i pe gustul meu.
Cheers.
Alexandru Savu

Anonim spunea...

Meee Ezekio, chestia cu anonymus nu s-a prins( ma stramb de oki)....da' veni timpul sa-ti multamesc din suflet, vaz nu numai ca treci regulat p-acilea, dar si spui fo doua vorbe de intarit moralu', nu ca as avea nevoie!!!....aberez mai mult, asta-i(blogu') facut pentru neuronul meu shuy si ce puiaza peste noapte.
D-asta am simtit nevoia sa-ti spun si eu 2 vorbe bune, nu pot ramane precum Luceafarul si....

Anonim spunea...

Ghinion da' nu prea sunt vorbe de întărit moralu' ci doar aia e părerea mea.
Am dat aiurea de blog-ul tău pe softpedia am intrat, am văzut, mi-a plăcut, am revenit again and again.

Cât despre anon... mă grăbeam :P

Merci ;)

PUSCASIU CRISTIAN spunea...

Place prima, nuanta de verde te captiveaza. Buna si compozitia. Mai sunt si altii care trec pe aici :)

bomath spunea...

...şi alţii, şi alţii...

Anonim spunea...

interesant...
parca cineva, nu spun cine, persoana importanta, nu suporta vinul. da' deloc, dom'le!
ce sa se fi intamplat oare ? :P
inaint, marlene !