Photobucket

marți, septembrie 26, 2006

Animale de ..... si in delta

Ati sarit vreodata cu coarda elastica? cred ca e fantastic sentimentul de cadere in gol pana la exact cativa centimetri de pamant!..... oasele ti se intind la maximum, iar sangele iti navaleste vulcanic in creier, timp in care inima pompeaza nebuneste.
Nu stiu daca as avea curajul, dar as vrea sa incerc o data, de fapt de mai multe ori, sa simt in timp ce cad cum ma curat de mizeriile lumii asteia, sa simt ca traiesc, sa simt altceva decat obisnuitul, comunul, mediocrul de zi cu zi, sa simt adrenalina cum imi clocoteste sangele.







7 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte expresive primele 3.

Anonim spunea...

A doua si ultima imi plac. Nice.

Calin Andra spunea...

Oare la ce nivel era adrenalina pisicii?
Mie imi plac primele doua.

Anonim spunea...

penultima mi se pare excelenta insa toate sunt foarte inchise, arse aproape in negru.

Anonim spunea...

Am remarcat gardul facut din...rogojini! Interesante imagini ale mizeriei autohtone!

Dan spunea...

Hm... mizerie autohtona? Ce diferiti sunt oamenii... Mie mi se pare rustic, fermecator. Nu as suporta ca in drumurile pe care le fac din ce in ce mai rar pe coclauri sa dau siatunci de garduri de beton, etc. Poate sunt mizerabil...

ogarafgan spunea...

in cazul asta si eu sunt.... mizerabila ;)