Photobucket

sâmbătă, decembrie 09, 2006

Muschi de romanca

Cand te gandesti ca acum, chiar in clipa asta, sunt milioane de oameni care fac baie intr-o mare calda si albastra de te dor ochii, ca stau pe un nisip alb si fin cu tzutza-n sus la soare :D sau hai si cu funduletzul .... nu-ti vine s-o iei la fuga si sa urli: maaaamaaaa, de ce m-ai facut roman mama? si fara bani mamaaaaaa?
Vreau sa am drepturi intr-o viata viitoare dupa cum urmeaza:
- sa ma nasc primavara
- sa ma nasc unde vreau eu
- din ce parinti vrea mushchiul meu
- sa am ochii albastri ca azurul si parul negru ca abanosul
- si o piele alba, catifelata, translucida
- si sa fiu mereu tanara
- si sanatoasa
- si hai, ultimul, nemuritoare
Am zis !!!


3 comentarii:

Anonim spunea...

Eu mă îngrozesc numai când mă gândesc că puteam să mă fi născut prin Congo sau ceva asemănător.

Anonim spunea...

Dementiale peisajele astea dezolante. Trebuie neaparat sa-mi explici cum le-ai facut.

ogarafgan spunea...

Pai m-am jucat cu Alien Skin, varianta free ;)
Sunt peisaje de genul asta, al dezolantelor in Tineretului(parc), te invit la un dezolant cu gheata la iarna ;); dai o fuguta din Chicago :)