Photobucket

luni, noiembrie 26, 2007

Goliciune cu dichis

Se apropie sarbatorile.
E primul an de multa vreme cand nu-mi mai pasa ca le voi petrece tot singura!
Chiar ma incearca o bucurie a solitudinii intr-o mare de agitati, ghiftuiti, beti, indragostiti, distrati .... si eu undeva in, intre, paralel, perpendicular, dar impacata, linistita, cu respect pentru mine insami.
Nu m-am simtit niciodata mai prost ca anul trecut de revelion! .... De ce? pentru ca eram ca un pui de bogdaproste, stingher si rusinat de situatia-mi de cacat.
Si asta nu se va mai repeta, desi golul ramane e unul totusi dulce!


UK-131_filtered

2 comentarii:

Anonim spunea...

hai la mine...mergem in pioneer-squer...ne pipaie aia de la intrarea in piata (nah, asa suntem si pipaite de cine ne place...ca-l alegem noi ;))...ascundem bine, intre sani, eventual, o sticlutza cu ceva beutura...si ne uitam la jocurile de pe cer, ascultam muzica...si dupa o ora ...mergem acasa...ne imbatam cui...si ne plangem amarul...cum suntem noi fumei extra fara noroc....si cum altele...mama lor...ce noroc "are"...
(sorina)

ogarafgan spunea...

Pai hai s-o luam pe rand:
1)PIPAIALA :D de unul care-mi place mie ... hmmmm, tre' sa ma uit in dictionar sa vaz ce inseamna, ca uita mama!
2)beutura intre sani? crezi ca mai sta ceva p-acolo in epocile noastre? :DDDD
3)imbatat cui? chiar n-am ce zice, parca mi-e un dor nebun sa uit cine sunt si cum ma cheama si s-o fac lata, ca lunga " ce-i aia?"
4)aia cu fumei extra, noroc fara, altele si mama lor, sa stii ca e adevarul suprem in lumea asta de kko =)) ... razi tu razi harap-alb, da cutia, cutia cat costa? scump doamna, scump, dincolo era mai ieftin!
... si nu in cele din urma
5)zi-mi unde stai? la prima cu 116 sau pot sa iau metroul? :D ... sarumana de invitatie :) si trecere