Photobucket

luni, noiembrie 19, 2007

Rahat cu nuci!

Ma uit la tivi cum fac reclame la sampoane. Mai nou, e un mascul, cu un par stralucitor si negru ca abanosul in care o femela si-a introdus trompa tragand pe nas cu nesatz de zici ca prizeaza cocaina.
Apoi mi se deruleaza in minte o alta scena vazuta de multe ori pe Discovery in care principalii actori sunt neanderthalienii.
De fiecare data prezentati cu mult par, pe fatza, pe corp, lung pe cap si slinos, atat de jegos de zici ca i-a tarat cineva prin tzarana kilometri, tzinandu-i de picioare.
Si-apoi binenteles urmeaza intrebarea de milioane " de ce ? "
Toate animalele din natura sunt curate, n-am vazut niciunul jegos, in afara de oameni binenteles.
Deci sa fie o " calitate " speciala a noastra?
Si daca nu ni se trezea neuronul, cum am fi aratat? ca de mirosit chiar n-am nicio intentie sa-mi imaginez ce si cum .....
Si totusi?! oare aveam pielea intarita si neagra de la jeg ca haumleshii? purici si paduchi in cap? latzei si mirosuri de rahat cu nuci prin locuri neinsorite? ..... sau poate la vremea aia erau la stand?
Mda!!!!
Intrebari existentiale care nu ma lasa sa dorm!


UK-1-516

3 comentarii:

Octavian-Andrei Brezean spunea...

nu vorbi despre ce "se putea" intampla pentru ca sunt cazuri cunoscute de toti in care unii chiar nu li s-a trezit neuronul. Mirosul persista chiar odata cu sosirea toamnei. Metrou, bus..etc., asta daca nu sare tzoapa din ei sa toarne vreo 2 litri de coco chanel in coc.
imi place fotografia, are o cromatica rece, in ton cu vremile de afara care este.

miChou spunea...

faine detalii, plăcute culori.. de excepţie, cam ca tot ce e pe aici.

mă'nclin, doamnă :)

ogarafgan spunea...

Multam de trecere mai Papuash, Balan ;)