Photobucket

luni, iulie 07, 2008

Dureri de spate

Barbatzii! hmmm? mint, insheala, promit cate-n luna si-n stele ... dajaba, dispar si apar cand le convine si intre timp mai citesc si ziarul ..... si din cand in cand, foaaarte des, se mai trezesc si cocoshi ..... sau lei .... cu orgolii ce trebuie puse la mezat, sa le vada si daca se poate, sa le auda toata lumea.
Oare din ce-s facuti? ca dupa cate-mi aduc aminte, tot din femeie ies!
"domnul" Mircea Gioa(l)a, nu mai departe, spune ca femeile cu decolteu si fuste scurte, n-au ce cautaaaaa .... acolo .... in ce draq este, senat, parlament .... asta mi se trage de la "creierul mic", cac reierul mare se odihneste acum!
Si iarasi mi-am pus neuronasul la o grea incercare - l-am intrebat cine-o fi inventat tampenia ca in mijlocul verii, indiferent de aere ( conditionate sau nu sau de orice alte naturi ), in caz de evenimente deosebite, barbatzii sa se prezinte la cravata si costum? binentzeles cu paraiashele aferente, pe la tample, pe spate si cu chilotzii "kuku shanel" :D uzi. Mai lipseste neste vata-n nas si-n urechi si e tabloul complet.
Nush de ce, dar cred ca tot un barbat a bagat prostia aiasta la catastif.
Si mai am o intrebare .... de capatai - de ce oare femeile tre sa poarte ham - capastru - sutien? deci pe dedesupt la o tzesatura, sa fie alta? dar sa nu-ti tina de cald, sa-ti tzina tzatzele!!!!!! sa nu fuga? :-?
Ca pisici, cand te dezbraca rumanul sau ungurul sau ce natzie o fi, doar nu te lasa cu el pe tine? atunci ti-l da repede jos ..... si ele se revarsa in toata splendoarea lor ..... de diferite forme, lungimi, latzimi, storcimi sau babl gam - imi, deci iote vax, tot mi le vede asa cum sunt, exceptie facand ultimul igzample, pentru care ii nevoie de cateva miisoare de euroi .... asaaaa, ca ci caca pata mai multa sigurantza de sine fata, e mai demna .... de okishorii hulpavi ai barbatzilor.
Deci ce nu facem noi pentru ai nostri, aaaaaaa, ai lor berbantzi? ne vindem si sufletele?! oare cum ar arata?
Sa mai ma-ntreb cine a inventat sutienul? sau balonashele .... or balonoaiele la purtatoare?


1-277

2 comentarii:

Octavian-Andrei Brezean spunea...

tari ipostazele, oarecum in ton cu articolul :))

ogarafgan spunea...

multzumesc de trecere mai Oac! :)