Photobucket

vineri, iulie 04, 2008

Strigatul din hau!

Astazi am facut plaja in balcon .... sau pe? ....
Si cum stateam asa, in peleul gol in gaura, caci asa se vedea, negru'n jur de la perdelele din geamul nerabatabil, vad pe fondul gri metalic al zgarie norului :D de langa mine, 2 fiinte tranlucide, extrem de delicate, alb galbui cu fine urme negre, ce se-nvarteau aidoma unui vartej din mare, din ce in ce mai adanc .... catre pamant.
Am urmarit cateva secunde miscarile celor doua Regina Noptii, fluturi ce mi-au umplut copilaria de fericire si povesti ad-hoc fabricate de mintea-mi frageda de acum cateva sute de ani. Si cum priveam inmarmurita desavarsita frumusete, din balta de reverie in care cazusem, mi-am oracait cateva nedumeriri:
Oare se iubesc, se cearta, danseaza sau se bat?


1-190

2 comentarii:

Drace. spunea...

imi place cum scri ar trebui sa.ti faci o carte gen jurnal ar fi tare... take care.>:D <

ogarafgan spunea...

multumesc de trecere Durex! :) si de bunele cuvinte :)