Photobucket

sâmbătă, septembrie 19, 2009

L I T E R E



De doua zile e abur. Vantul toamnei l-ar imprastia usor in cele patru zari. Dar are un izvor termal in talpa!
Sarat, cald si rosu, isi pulseaza viata intermitent si regulat.
O bucatica de cinci centimetri de viata care curge. Restul e din ziare, litere decupate-n vorbe, care tot mai dor.
Litere amestecate si invalmasite intr-o gramada inutila de abur.

Izvorul din talpa e viata! E constientizarea! Si trezirea!
Futui mama ei de viata traita pe marginea la care a ajuns impinsa. Limita de andurantza!
Oare cum ar fi sa ai curaj sa treci de ea?
Sa deschizi bratele si sa te arunci in hau? Unul adanc, adanc, sa plutesti minute-n sir! Unul real! Sa auzi vantul ranjindu-ti suierat in ureche "e prea tarziu!"

Nuuuu, e prea devreme! Mai vrea timp, timp sa pluteasca, sa-si constientizeze viata care se scurge-n vuietul vanturilor de la rascruce. Timpul minutelor pana jos, nu altul ....

Ai viata, bun, nu-ti dai seama ca e un dar. Esti in pericol s-o pierzi, disperi si ai face orice sa-ti schimbi destinul.
Si totusi ...... simt din ce in ce mai acut c-as vrea sa incerc haul ..... numai o dat'

mb2-063

2 comentarii:

Anonim spunea...

wow...
frumos scris, gandit, imagine, muzica..TOT...e un spectacol excelent, reusit...cu stari pe care orice om normal le-a avut/le are...felicitari !
tin minte ca la chestionarul unui test psihologic am completat cu "da"..la "atunci cand sunt in virf de ceva (deal, munte, casa...etc) am senzatia ca trebuie sa intind mainile si sa-mi dau drumul in hau"...
nu spun concluzia si recomandarile primite...
eu iti "recomand" sa faci cat mai multe imagini ca aceasta ..

ogarafgan spunea...

Multzumesc Sorinuco! Recomandarile alora???? Apa de ploaie! Io ma simt bine-rau asa cum sunt.
Doamne cat imi place!
Mi-e dor de tine :)