Photobucket

joi, septembrie 15, 2005

Stare



Cateodata am asa o stare de nestare,de neliniste,de agitatie,de nerabdare...parca astept ceva...sa se intample ceva...si tot astept,starea de incordare devine apoteotica,incepe sa ma doara capul,sa ma usture ochii,inchid calc.,il deschid,mai scriu o poanta ,mai dau o fuga pana la Mega Image sa ma-ndop cu dulce,seminte si suc,rasfoiesc Fotografia digitala(ii spusai vegetala,noroc ca m-am oprit la timp),mai trag un ochi peste Photomagazin...si la sfarsit iese un mare,big mare O-zero,in my mind .
Capul meu are sute de tone,daca-l scutur putin parca sunt ostirile lui Mihai Viteazu tropaind catre ale lui Baiazid.Poanta nasoala e ca tropaie la mine-n cap...imi ridic parul,mi-l dau pe spate,ma trag de el,mi-l ciufulesc....afara ploua,geamul e deschis la maxim si intra aerul pur,oxigenat,plin de miresme proaspete ale noptii bucurestene...dar dajaba durerea persista....culmea e ca nu am nici cea mai vaga idee de ce astept,sau ce.
Continuarea mai tarziu
Nu stiati?,va spun eu acum...pisica mea persana nu serveste decat apa proaspata,cu o maslina s-o juma' de felie de lamaie...verde...daca nu e in castronelul ei,adEca proaspata,isi baga nasul in canalul de la baie daca este descoperit,in wc daca reuseste,si nu in ultimul rand in cele doua bidoane de 5 litri in care tin apa pt flori.
Deh,matza aristocratica,se respecta...oare cu cine o semana?ca aici m-a pierdut.
Miorlaie,da' un miorlait d'ala sugrumat,ragusit de nici nu-ti dai seama de unde vine sunetul,vine catre mine si-si baga coada-n taste,exact cand creatia mea e la apogeu....acum imi fac freza pe stanga(vorba lu' Fred de casa noua).Se baga-n seama s-o mangai,intind mana,se duce mai incolo,mai ma-ntind un pic,se duce si mai incolo...si uite asa ajung de pic in nas in taste ca sa-i fac ei damblaua.
Ati vazut vreodata cum se spala o matza pe oki cu degete de stapan?Eh,daca luati bilete,va ofer un spectacol gratuit.Ma linge pe unul din degete bine...de tot...sa zicem pe aratator,si apoi isi infige okeanul in el frecandu-se cu frenezie...tot spilu' e sa tin degetul Rigid, dupa ce-l consuma ,trece la urmatorul,s-asa mai departe...si uite asa aberez la 2 noaptea,cand se aude afara cantand o cucuvea...da' ce frumos ii zice...
Ah ce-as vrea sa ma las pe spate,sa inchid ochii,si sa simt sarutari calde si mangaieri pe tot corpul,sa simt picaturi de ploaie cum cad pe sani si se preling in laturi sau catre curbura ce incepe de la stomac si se continua pana la?....pana la?...daca nu stiti,sunati un prieten.
Gata cu aberatiile,va trebui sa trantesc poza,sa vaz de unde-o scot....pauza de poza

Niciun comentariu: