Photobucket

duminică, ianuarie 01, 2006

Niciodata

Imi ard ochii.....as vrea sa-ti simt buzele reci apasand pe ei ca un balsam
Imi ard buzele....as vrea sa-ti simt fruntea rece sub apasarea lor
Imi ard degetele....as vrea sa-ti urmaresc conturul fetei cu ele, sa trec apoi peste frunte, nas, peste proeminentele fiecarei buze intr-o dulce atingere, peste barbie....sa-ti arcuiesti gatul spre spate, sa trec mai departe urmarind conturul catre scobitura calda de langa locsorul in care se zbate fiorul vietii
Imi arde trupul in asteptarea soaptei tale fierbinti
Pleoapele imi cad grele si toata fiinta mea cealalta, striga " Unde esti?"....." Cand ai sa vii?"....."Cand fantasma asta care se pierde in negura spatiului si timpului, va prinde forma plutind inapoi catre mine? ".......
Cel mai probabil NICIODATA

Niciun comentariu: