Photobucket

vineri, ianuarie 20, 2006

Vechi si dor


Ascult classic....muzica veche, muzica buna .....oare de ce multe din vechituri sunt mult mai bune decat prezentetzurile?....vinul vechi, coniacul, cartile, branza cu mucegai....chiar si gaina batrana face ciorba buna!!!!.....poetii....Eminescu, Toparceanu, Bacovia....pictorii,muzicienii...chiar si lumea veche era mai buna....nu mai spun nimic de natura....copaci cu nemiluita....de aer....oare cum mirosea?.....bine...in locurile civilizate, pe vremea cand nu existau masini si se mergea cu sareta sau trasura? si sa nu spuneti a balega!.....Doamne....cat as vrea sa fi trait atunci!!!!.....dar poate sunt o reminiscenta!..... pen' ca nu ma fit pe niciunde.... la cat sunt de rebela nu stiu daca ma potriveam cu incorsetarile vremii...
Mi-e dor de alte timpuri, cand mergeam pe strada si nu ma izbea vartejul agitatiei zilnice, cand nu auzeam numai uruitul masinilor, mi-e dor sa aud mugetul valurilor spargandu-se de stanci....pe zi ce trece ma simt tot mai inchistata....se vorbeste sa se dea litoralul la particulari, vrei sa te odihnesti pe nisip tre' sa platesti....vrei sa mori, cand mai ai un singur dor, tre' sa platesti....
Chiar si prieteniile sunt in functie de ce dispune celalalt....si nu ma refer la suflet, sau inima mare.....
Cand eram copil, ii auzeam pe bunici spunand ce bine era pe vremea lor....hmmmm? am ajuns la randul meu sa spun ce bine era odata!!!!!.....desi se spune ca aveam pumnul in gura, ca n-aveam televizor color sau carne, eu ma simteam LIBERA.....nu-mi place societatea asta care va ajunge sa puna pret pe aer sau pasii care-i faci de la iesirea din casa.....nu-mi place o lume in care nu pot visa.....sau in care nu pot desena, ca pe vremea cand eram copil....ma sfasii de dor

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu prea pot sa zic ce bine era pe vremea mea...dar pot sa zic ca-mi doresc enorm sa fiu din nou copil si sa stau vara la tara, pe camp la plaja, la scalda, la munca...in spatele vacilor...sa alerg libera..Acum cand incep sa dau peste "problemele" vietii imi doresc sa nu fi crescut.Ce ironie...cand esti mic vrei sa fi mare, cand esti mare vrei sa fi mic...Dar eu abia astept sa vina vara, sa ma duc la tara si sa stau macar o saptamana in liniste.Iti sugerez sa incerci si tu...fara tv,fara muzica,fara nimic...doar tu si natura.senzatia este fenomenala..si chiar daca toata lumea s-a modernizat mai sunt locuri in tara unde poti sa simti ca traiesti in trecut...