Photobucket

sâmbătă, ianuarie 28, 2006

Portretul unei pasarici


Intuneric si cald....numai noi doi....nu departe se aud glasuri.....ne cautam febril, mainile neajungand sa cuprinda cate ar pofti....tensiunea sexuala mocnise toata ziua.....cateva minute a durat totul, minute ce mi s-au parut ingrozitor de lungi, mai apoi ingrozitor de scurte......un sarut pe gat, niste degete rasfirandu-mi parul....si ....caderea.....a durat cateva secunde, secunde in care totul era negru, stele pluteau in acel negru infinit, vartejuri rosii si albe ma absorbeau in ele.Pentru cateva miimi de secunda, am avut senzatia ca mastile au fost date jos, o imbratisare completa, complexa, in care cuvintele nespuse venite dinspre el imi sfichiuiau creierul "What The Fuck!!!!"
Pana atunci teatrul fusese la inaltime....intr-o clipita totul s-a prabusit, a fost de ajuns ..... a incremenit in eternitate sapat adanc in neuronul meu..... totul s-a condensat la acel moment unic, uitat mai apoi din nevoia acuta de uitare.
S-a intamplat ca intr-o zi rece si ploioasa de toamna, cand am ramas cu filamentul unui bec conectat la curent in mana.....apa si curent electric, o combinatie ce te arunca intr-alta lume, similara celei in care m-a aruncat el din nevoia de joaca, din nevoia lui de foame, foame de femeie, oricare femeie sau oricate femei.....
Si tot ca atunci, in ziua ploioasa de toamna, cand curentul m-a aruncat la zece pasi in urma, sau eu am reusit sa ma eliberez, nu mai stiu, totul e confuz, in ceata, si acum m-am desprins cu putere, cu trufie, de ce-as fi vrut cu fiecare celula vie a fiintei mele....a ramas in urma o intrebare "Numai atat?" pusa cu un glas care stia....

Niciun comentariu: