Photobucket

miercuri, ianuarie 18, 2006

Pi Word




de la plictiseala mare domnule, de la picioarele....sa le introduc, de la pierdut timpul, de la pocnit capul de durere, de la pisici, cand o sa mai vad si eu ceva frumos pe softpedia?....si da, ma refer la arta in fotografie, ca tot se deschise un Fred nou....nu spun ca nu sunt si poze dragute( ce cuvant urat).....dar sunt atat de banale!!!....ca sa ia okii, cel putin mie, trebuie sa fie deosebite....prin ceva, orice....macar prin culoare, sau prin subiect, sau prin compozitie.....am inceput sa ma uit mai des pe Bog, dar si acolo vezi sani peste sani, de diferite sfarcuri mai mult sau mai putin buburuzate, serii intregi plictisitoare de mamaie si tataie in diferite ipostaze.....mi-e lene sa le si enumar.....in afara de Dirty dancing, o serie remarcabila pentru mine, n-am vazut nimic deosebit....ori mi-a crescut ? spiritul critic, ori m-am tampit, desi stiam ca eram deja (ranjet)......dar la urma urmelor ce-mi place mie, altuia poate sa nu-i placa deloc.....so, what the hell!!!!

4 comentarii:

bomath spunea...

„...că tot se deschise un Fred nou”.
Despre ce-i vorba? Bănuiesc că nu despre vechiul Miranda, aşa că nu mai pot bănui decât un alt domn Fred. Mare mister, dom'le... ;)

Anonim spunea...

Banuiesti ghini

Anonim spunea...

pardon, eu eram

bomath spunea...

Şi halat... pardon, linkul? Cât e legătura? =))