Photobucket

miercuri, ianuarie 03, 2007

Nesiguranta, numele tau ...... ie !

M-am uitat la un film :"> , binenteles, ce putea face o muiere? - la un film de aventuri, cu un praf de dragoste ! Si ca sa vezi nhinuni mare, mi-am adus aminte cum e, nu stiu cum am reusit, probabil ca actrita a fost foarte buna !
Mi-am adus aminte cum e sa-ti pui capul pe pieptul unui barbat si sa te simti in siguranta, sa te simti ocrotita, aparata. Mda, sentimentul mi l-am amintit, dar cu cine sau de cate ori .....
E acelasi ca atunci cand eram copil si ma ascundeam dupa mama sau dupa tata, fiind absolut sigura ca nu mi se poate intampla nimic rau.
Trebuie sa recunosc ca nu-i chiar acelasi totusi, atunci era inconstienta copilariei, acum constienta femeii mature.
Si mai trebuie sa recunosc ca ne batem noi femeile cu pumnii-n piept ca suntem independente, ca suntem barbatul intr-o relatie cateodata, ducand singure-n spate tot greul, dar in fond suntem niste fiinte fragile, care cautam toata viata protectie, siguranta si iubire.
Ferice de cele care au gasit!!!


2 comentarii:

Calin Andra spunea...

Inainte de toate iti doresc Un An Nou mai bun, mai fericit mai plin de impliniri, mai multa sanatate si speranta. Acu' referitor la ce ai scris sa sti ca sentimentul de nesiguranta il avem si noi barbatii, doar ca la noi i-a alta forma. Nu detaliez aici dar nici nu sti cita nesiguranta simtim si noi uneori ;)

ogarafgan spunea...

Multumesc de urari Caline, toate cele bune si tie.
Numa' ca m-am referit si la siguranta care ti-o da o persoana mai mare, mai puternica si mai cu sange, prin diferite extremitati, in ale bataii.
Nesiguranta petalelor, ma iube, nu ma iube sau a zilei de maine, de-acuma este un cliseu.
Era mai mult ceva de genul: "bum-bum-bum, mi Tarzan, iu Gein" eh sau invers :D