Photobucket

duminică, aprilie 01, 2007

Prieteni pe vecie!

In ultima vreme-mi mere din ce in ce mai bine! Astazi a culminat cu usurarea buzunarului meu de un milion opt sute de mii de catre prea bunii nostri conationali tiganii .....
Prima data cand mi se intampla, dar trebea in stil mare nu asaaaa, trebuia sa fie cat mai multi.
In Carrfour la Orhideea, de-i lasai toate cumparaturile aleia pe tejghea, timp in care curgeau apele pe mine de furie si rusine si neputinta.
Imi imaginam cum ii spargeam o sticla cu ulei de 2 kile in cap la conationalu' nedreptatit.
Nici nu va inchipuiti ca s-a intamplat in cel mai prost moment posibil, oricum banii sunt multi pentru mine, dar trebuiau la ceva, urgent si musai ...... si erau tooooooti!!!!
Sa tot vrei sa traiesti in Romania, ca e frumos ..... si e bineeeeeee!!!!!
Si e plina de oameni buni!


5 comentarii:

Anonim spunea...

daca stii ca era tzigan inseamna ca ai apucat sa`l vezi. trist moment, sa vezi cum o iau banii la goana.

aceasta intamplare se va dovedi utila pentru momentul in care vei circula cu 100mil, cand atentia ta distribuita va fi animalica :)

Anonim spunea...

E păcăleală sau e pe bune :| ?
Dacă e pe bune, îmi pare rău, next time ai mai multă grijă.

ogarafgan spunea...

It's the whole truth and nothing but the truth!
Nu, n-am vazut cand mi-au zburat banii, nici macar n-am simtit ( @#$%^^&&** bag..., scot..., fi-mi-ar capu' ..... ) dar m-am scremut sa-mi aduc aminte ceva neobisnuit si am reusit intr-un tarziu.

Catalina Zaharescu spunea...

Imi pare rau sa citesc ca ti s-a intamplat asa ceva...

Aztech spunea...

E destul de nociva coexistenta roman-tigan in anumite imprejurari!