Photobucket

joi, august 28, 2008

ah, of, uf, uhhhhh

Stanga, dreapta
Inainte, inapoi
Ori da, ori ba
Cu el pe dreapta, cu ea pe stanga
Cu minte, fara ....
Cuminte, jucaus, cercetator SF in unde, unde? ochi pierduti? nuuuuu! privire, ganduri ..... oftat de bine, relaxare, implinire a ceea ce vrei, doresti, cand vrei, libertatea de a alege, libertatea de a dori, libertatea de a fi ....
" Mananc deci exist ... "

offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff


uk4-323

"De ce nu sunt un rege să sfarm cu-a mea durere,
De ce nu sunt Satana, de ce nu-s Dumnezeu,
Să fac să rump-o lume ce sfâşie-n tăcere
Zdrobit sufletul meu.

Un leu pustiei rage turbarea lui fugindă,
Un ocean se-mbată pe-al vânturilor joc,
Şi norii-şi spun în tunet durerea lor mugindă,
Gândirile de foc.

Eu singur n-am cui spune cumplita mea durere,
Eu singur n-am cui spune nebunul meu amor,
Căci mie mi-a dat soarta amara mângâiere
O piatră să ador."

5 comentarii:

Unknown spunea...

Well well well......

koma spunea...

She rocks!




PS: cei care au pagina inafara celor permise la comment nu vor putea sa semneze comentarii la tine. blogspot ofera posibilitatea sa alegi nume/adresa_url, care astfel devine cea mai larga plaja de adrese web.

ogarafgan spunea...

sar'na de popasuri mai, voi doi ;)
acu' conasu' Koma, esplica pa limba mea di chiatra, unde-ar trebui sa mut punctuletzul din cerculet? ca la ano-nimus in niciun caz .... mai e guguloiul si only members of this blog ... logic ar ramane guguloiul?

koma spunea...

exact nu stiu cum este pentru ca eu pe pagina de blogspot nu m-am mai bagat in setari de vreo 2 ani, dar daca intri pe ea si incerci sa lasi un comment vei vedea ce posibilitati ai.

eu am mai multe pagini dar mai des scriu pe http://te.stiu.info pe care nu pot sa mi-o adaug langa semnatura aici. asa ca semnez cu http://teroare.blogspot.com care e deasemenea al meu :)

koma spunea...

ups, acum vad ca din cele 2 conturi de gmail pe care le am, cel cu care sunt permanent conectat este redirectionat spre te.stiu.info ... deci e bine oricum.
anywayz, pentru detalii, id-ul meu de ym este
w000h