Photobucket

duminică, august 31, 2008

Prieten si oarecare



In seara ista ascult ceva ce-mi taie respiratia, care-mi arata nu drumul spre transparenta cu licori intr-ansa, ci drumul spre pierzanie.
Ar fi trebuit sa stie, ar fi trebuit sa-mi cunoasca sufletul, ar fi trebuit sa tina conttttttttttttt .... si sa se poarte ca atare ..... tocmai d-aia scriu, ca sa ma fac inteleasa, dar bag seama ca nu, nu sunt, sau oricum nu conteaza, conteaza restullllllllll si ce simte restul.
Da, sunt numai simtire .... si repet, nuuuuuuu, nu din cauza din lipsa de pulaaaaaaaaa, cum ar zice toti .... e cineva acolo care ma intelege si caruia-i pasa? care ma-ntelege si-mi pasa? care ma-ntelege? care ma-ntelege? care ma-ntelege? care de o mie de ori repetat, MA INTELEGE?
Daca nu, asta e, ma retrag in cochilia mea preferata, confort 1 sporit ..... si-mi ascult iubitii .... mei decibeli, chiar si imprumutati de la altii ..... ce usor as putea trai numai in acorduri de chitara ..... si pian ..... cat de dulce, de apropiata, de orgasmica e ametzeala.
Nu sunt singura, mai sunt si ochii-n miscarea lor redusa la n/ secunda, mai e si mintea-ntzetzoshata ..... mi-e dor de ceatza si frig si foc de lemne-n caminul de cabana, mi-e dor de simplitate si onestitate, mi-e dor de omenie, mi-e dor de adevar ..... PUR SI SIMPLU
Orice cauza nu este pierduta ..... atata timp cat ramane un prost sa lupte pentru ea ..... pana nu se dasteapta :D


uk3-252

11 comentarii:

andrei spunea...

mai ales daca's mai multi... prosti :D... ioi ce mi;e frica sa raspund :P... mie;mi pasa, dar uneori nu inteleg... sa nu arunci cu cioburi dupa mine :)))... da? iar melodia are atata pasiune... incat tind sa cred ca prostii nu sunt prosti :PPP >:D< o saptamana faina :)

andrei spunea...

buna seara... :) n;o ajuns cioburile la mine... hi hi hi... am scapat de data asta... nu vreau sa zic nimic special :)... doar am trecut din nou pe;aici si am vrut sa las un semn >:D<

mina spunea...

As vrea sa nu fi cunoscut senzatia asta dor care se simte-asa puternic in randurile tale..as vrea sa uit uneori, as vrea sa nu-mi mai dau jos masca seara..pentru ca atunci cand o fac, sunt din nou eu..si simt exact ca la fel..intr-adevar, nu esti singura:) si cred ca-s tare multe doruri mute..ale mele cel putin..uneori

ogarafgan spunea...

multzam Ardei :)
imi place chestia asta cu frica ;)
dar chestia aia cu distantele de toate felurile, o stii?

ogarafgan spunea...

Mina, si daca-ti pui masca ce rezolvi? nu te vad cei din jur, dar tu cu tine?
Doruri mute? doruri interzise ... e vreme de razboi ... oare cand va veni si vremea de pace? de pe la 28, mi-am zis ca atunci cand imi vor pune altii mainile pe piept ... si vad c-am avut dreptate
Multzam de trecere :)

ogarafgan spunea...

sarumana Andrei pentru al 2-lea mesaj :)
ma bucur ca trecusi in nou! :)

mina spunea...

Masca este, intr-un fel, creatia celorlalti..afara, ma protejeaza..pentru ca fara ea, as fi prea altfel in ochii lor..si zic eu ca acei putini care stiu sa priveasca, vor trece si dincolo de masca..vremea de pace..si eu ma-ntreb ..cand va veni..da' pesemne-s suflete menite a trece mereu prin furtuni..dar poate,intr-o zi..soarele:)

danushka spunea...

am luat la scarmanat randurile si fotografiile de pe acest blog si-am inceput cu entry-ul acesta. imi pare nepotrivit gandul cel voi scrie... gandul unui strain... imi pasa si mie...

Octavian-Andrei Brezean spunea...

breeeeeeeeee
pac pac oac oac

danushka spunea...

voi incepe totusi de la coada ;) dupa-amiaza frumoasa :)

ogarafgan spunea...

Danu ... ca la restul stau rau cu limba :D, bine-ai venit straino :)
Poti fi si de pe Marte, multzumesc!

Octav, breeeeee, iti mai zisei, oacul e pe Multiplay ;)