Photobucket

joi, octombrie 15, 2009

Brici ....... de taiat in vene

Ma doare ...... in cotul talpii.
Stai sa ma scarpin! Dupa ureche! Urechea cea lunga si surda.
Ce mai m-as odihni pe un divan! Si m-as lasa pipaita de stropii calzi! Aia de la stropitoarea din gradina, bai!
Soare si cald si gol. Simt ca plutesc. Normal! Daca pana si neuronul unicat e gol, ce sa mai ma tina la sol? Mintea ascutita?

Actul doi

Mai, mai, cand o lasam mai moale, dam in oale ...... nu in strachini!
Cum spuneam cu jocul de glezne, acu' serios, pai?! incep sa ma ienervez iara, auzi domnule sa fie lipsa la apel juma de zi ........ ma tavalesc de ras pe jos, ma tin cu mainile de burta ...... vorbesc singura crezand ca ma aude cineva!!!!!! ........ =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Imi trebe neaparat un control la cap! .......... Sau ce draq mai imi trebe la varsta mea?
Pana una alta, daca tot plutesc, mai bine zbor, cu directie, nu usor dar intzepator :D spunea un ranjet albastru tulburator!!!!!!!

Mi-e seteeeeeeee!!!!!!!

mb1-191

Si eu care ziceam ca duc lipsa! Iote, cinci dintr-o lovitura!

Niciun comentariu: