Photobucket

marți, februarie 01, 2011

M-am saturat sa ____ vreau ____ degeaba



M-am SATURAT!
M-am saturat de frig si ger _____ si haine groase _____ si scris cu puncte _____ si mers de ratza sa nu cad pe muntii si-n vaile adanci de gheata _____ m-am saturat de scris cu litera mare si punctuatie ____ m-am saturat de haine groase si sters ape de pe spate _____ m-am saturat de nimicnicia mea si rautate ____ m-am saturat de singurataaaaaate si de miorlaiala care mi se trage de la ea _____ m-am saturat de moarte si de lipsuri _____ m-am saturat de cat de nemerici suntem.

A fost spulberata o femeie pe trecerea de pietoni, pe culoarea verde. Se face mare caz, dar se mai vede clar pe imaginea video si un biet caine in lesa. Amandoi au fost spulberati, dar de ce am vorbi despre el? Este neglijabil. Mai bine vorbim despre sarmana batranica sfasiata de cainii pe care tot noi i-am lasat pe strada.

Atata ipocrizie, ipocrizie si iar ipocrizie!!!!

Pe-o parte urlam ca hais, p-ailalta ca cea!!!!! Si orice ar fi, numai despre noi, oamenii, aici in Romania, desi de fapt nu contam. Putem pleca, disparea, muri, dupa conceptia conducatorilor nostri iubiti.
Si eu mai vreau sa gasesc ceva bunatate in cloaca asta!!!( persoanele de fatza se exclud, sa nu mai mi se reverse in cap)

VREAU sa plec definitiv in Anglia _____ sa gasesc un prieten, unul singur, care sa fie adevarat si apropiat _____ vreau sa se faca lumea mai buna si pace mondiala :D _____ vreau sa nu mai ma doara incheieturile mainilor _____ sa fie cald si sa fiu pe malul pustiu si stancos al marii Negre de la Bulgari _____ despuiata _____ vreau sa locuiesc la casa la curte si sa am o livada de portocali si una de maslini ______ si una de smochini ______ vreau sa am bani multi pentru ca asa sunt respectata _____ in fatza _____ ca pentru spate imi iau un ba din gard _____ vreau sa am un scop _____ sa nu mai stau batz noaptea si sa dorm ziua.

Vreau sa simt ca traiesc si nu fac umbra pamantului degeaba.
Vreau sa nu-mi mai fie frica de ziua de maine!

uaaaa-137

6 comentarii:

fotomaniacu spunea...

superba imagine, da` nu se vede cainele, care este.

Anonim spunea...

Marlene, tu vrei cam multe. Si pestisorul de aur indeplineste doar 3 dorinte...

ogarafgan spunea...

Pai don fotografu, prima data era cu cainele, dar m-am razgandit, sa fiu in ton, ca place mult la mine tonul :D
Multam frumos si mie place! :)

Meo :D, ii bini di matali ca te-ntalnisi cu dansul. Poti sa ma recomanzi si pi mini ti rog?

Anonim spunea...

_daa_superba imagine_de o_
singuratate_cainoasaa_geroasaa__

_ei si ce_crezi ca-i singurul om
spulberat pe o trecere de pietoni_
nici chiar singurul caine___
Cine?_guvernantii_si aia ce e___oameni e_pusi/girati de altii/de noi_vina e la disperatii
de pe sosele__atentie la taximetristi!!!!____

_din cate stiu eu pestisorul asta
e dat dracului_tre' sa ai talent
cand te rogi de el_cand te-ai rugat
frumos ti-a dat din plin_zi ca nu-i
asa__da' pe urma a'nceput sa-ndese
_de nu mai putusi duce_

_anglia__pai n-ai zis ca e nasol_
prietenul ala definitiv si singur
si adevarat si apropiat da un' sa
fie_din anglia sau da pa plaiurile
batute da noroc ale mioritei_
_pacea mondiala_mi-aduce aminte
da o fumeie cu-coada da matura
intr-o mana si cu cealalta mangaind-o_da sus in jos_

_hai maa___daspuiata la bulgaaari_
mai_da' erai mai nationalista intr-un timp_zau ca nu face_este si la
romania_ulicioara-cascioara-vitisoara-inimioara-balaioara-
maslinie____

_respect_da_e important_ti-a fost
aratat zilele trecute_nu e neaparat nevoie de bani pentru
asta_
_e periculos sa ai bani multi_s-ar
putea sa ti-o traga careva__
_si tu sa platesti_ca ai bani___

_e minunat sa vrei mai mult_
_sa multumim pentru ce-am primit_

ogarafgan spunea...

Da, să mulțumim!
Mulțumesc Doamne că mi-ai dat: singuratate, neloc de munca, etc ca mi-e lene sa le-nșirte mărgărite. Și așa e, sunt îndesate. Toate.
Amin!

Anonim spunea...

- iarta-ma daca am exagerat cu ceva
-nu agreez filozofia de 2 bani dar
cred /din experienta/ ca suntem
singuri mai tot timpul __singuri
cu noi,cu 'eu-l'fiecaruia__chiar
si cand un prieten bun si adevarat
este langa noi_
-EU-l este marele si parsivul arbitru dintre noi si ceilalti_
-ca orice arbitru vrea un lucru
bine cunoscut= spaga__adica un pic
de dans,un pic de muzica,un pic de munca,un pic de abureala
literara/poietica_si asta ca sa
faca loc _-_ sperantei///

-dansam dupa---noi---