Photobucket

luni, iunie 13, 2005

In seara asta sunt trista,prea bine nu stiu de ce, dar stiu ca sunt trista.Am o multime de motive.....cei de pe un anume site sunt ipocriti.....nu mai inteleg nimic,nu mai stiu cum sa ma mai comport..
As vrea atat de mult sa fim prieteni,buni prieteni si atat,spun asta din tot sufletul.....dar acum totul ar putea fi interpretat altfel si din cauza asta imi vine sa urlu....sa urlu la luna si sa-mi dau pumni ca am gresit,de fapt n-am gresit,am fost cinstita....si cum in lumea oamenilor daca esti cinstit esti prost......De asta de multe ori prefer sa ma refugiez in singuratatea mea,eu nu prea ma insel singura....sau poate.
A fost perfect pana am adus fotografiile....nu stiu ce nu i-a picat bine?....or fi fost atat de proaste? ...continutul lor?....nu cred
Iar apoi cand am plecat toata lumea mi-a raspuns la salut,numai el nu.....nu cred ca n-am auzit,doar urechile mele sunt setate la lungimea de unda a glasului lui....inca.CE drak se intampla,ce s-a mai intamplat de data asta?Sau poate mi-a raspuns cu juma de gura...dar si asta inseamna ca ceva nu i-a convenit.Trebuia sa plec...intotdeauna voi pleca in momentul cand cineva mai tanar va da tarcoale,si nu din gelozie,ci din bun simt si din haichiu al meu destul de dezvoltat ca sa stiu cand trebuie sa dispar din peisaj.Nu-mi place sa cad de prost,s-a intamplat de cateva ori,nu mai vreau sa se intample.Sunt constienta de mine insumi,sunt prea cu picioarele pe pamant.Nu mai vreau sa spun nimic,m-am saturat de lucruri complicate,vrea sa fiu fericita fara dureri de cap.....dar cuuuuuuuuum sa fiu,ca se termina si cursul,peste 2 ZILE

Niciun comentariu: