Photobucket

sâmbătă, iunie 04, 2005

nu am,dar simt nevoia sa scriu

Sa nu ma-ntrebi niciodata titlul vreunui cantec....dar in schimb iubesc muzica....cea buna,indiferent de fel.Muzica reuseste sa-ti schimbe starea sufleteasca.Spunea cineva ca s-a saturat de bloguri si site-uri plangacioase.Mi s-a parut atat de pathetict tipul,chiar mi-a fost mila de el,insemna ca e gol pe dinauntru.Daca nu ai sentimente,pe care e bine sa le mai si impartasesti din cand in cand,la ce bun sa mai traiesti...sa treci ca rata prin apa? fara sa te uzi....tocmai lucrurile astea te fac sa simti ca traiesti.
Sa simti ca iubesti,ca esti dezamagit in dragoste,ca iar si iar suferi,ca oamenii in care ai crezut te-au inselat,ca esti fericit,ca iubesti primavara,ca nu reusesti sa faci nimic bun si te inversunezi mai tare.....astea sunt confruntarile VIETII fratilor.
As vrea sa fac fotografii mai bune,as vrea sa am grupul meu de fotografi cu care sa umblu peste tot,care sa-mi fie si prieteni.....imi e asa de dor de cum a fost la mare,a ramas in mintea mea ca o poveste,o poveste de vis prea scurt,o poveste care fiecare dintre cei care am fost atunci ar trebui sa o pastram vie.Nu stiu de ce unii dintre noi nu sunt constienti cat de scurta e viata,si ca trebuie s-o traim frumos si fericiti,sa fim mai buni,sa radem din toata inima,sa ne bucuram de orice secunda care a mai trecut si urmatoarea ne gaseste tot in viata.Haide-ti sa celebram viata,domnilor cerebrali

Niciun comentariu: