Photobucket

duminică, iunie 19, 2005

ma mai gandesc

A venit timpul sa scriu.Initial vroiam sa scriu despre un anume coleg,nu de rau,ci ca sa-mi spun oful.Acum consider subiectul inchis,si sa multumesc din nou,se stie pt ce.Eh chestii....cifruri....
Noaptea trecuta a plouat,s-a racorit Bucurestiul si gandurile mele.....un pic.Sunt atat de legata de ploaie,e datatoare de aer curat plin de miresmele teilor si iasomiilor.
Acum e zi,iar creierul meu e gol,lipsit de orice urma de creatie.Toata lumea ma intreaba de ce nu dorm noaptea?Pai uite de ce...pt ca atunci imi vin ideile si pofta de a scrie.
Ieri am fost la biciclete...si rotile,dar m-am cam plictisit,nu a fost pe gustul meu,si mi s-a parut slabut rau de tot.Intr-un sfarsit am cotit spre iesire dar am facut un popas la o mica scena amenajata de teatrul Masca.Ce mai m-am plictisit pana sa inceapa,noroc virgula ca eram cu prietenii.Si apoi a inceput,si nu mai vroiam sa se termine.Am si uitat,de cand n-am mai fost la teatru cat de mult imi place.Pe vremea lui decedatu' martea la ora 8 pm era timp de stat cu ochii pironiti pe ecranul tv,eram fascinata,mi se pareau piesele mult mai bune decat filmele care impreuna cu telejurnalul umpleau intregul program.Am facut foto mult mai multe aici decat dincolo,si m-am simtit minunat.Lume,lume duceti-va la teatru,e pacat sa nu frecventezi lumea asta,este speciala

Niciun comentariu: