Photobucket

marți, iunie 28, 2005

Nu pun niciunul(titlu)ca asa vreau eu...sunt ofticata

In ultima vreme m-am cam saturat de primit amabilitati direct in nas...sunt pe cale de a izbucni,si la mine e greu pana acolo,pt ca deh sunt fata buna,zic unii,si le strang.Dar stiti cum sunt cei care aduna si nu mai dau cate o replica,din cand in cand,cand izbucnesc sa vezi(simti)cutremur.Si asa sunt acuzata de lipsa de diplomatie, macar sa stiu de ce.
Voi da un citat din Tehnica Fotografica,carte scrisa de domnul ing.si profesor Mociornita Dumitru la fotografia de REPORTAJ..."fotograful va lucra in conditiile existente,fara a putea alege un punct de statie cel mai convenabil,fotografiind orice are legatura cu respectivul subiect,calm,nestanjenind pe ceilalti....".Deci cam asta inseamna un REPORTAJ unde binenteles n-ai stabilit nimic dinnainte,si ai surprins INSTANTANEE.Am luat cartea lui Mociornita si am citit-o din scoarta-n scoarta,poate greseam eu.Dar se pare ca nu...deci ce au domne fotografiile,poate nu stiu umbla cat umbla restul in ps.....dar oricum m-am enervat,si cat ma duc capul,mana si picioarele,in ordine voi invata ps pe dinafara,daca-i nevoie iau si lectii,si nu voi scapa nici-o sesiune de fotografie cu grupul pe care-l frecventez

Niciun comentariu: