Photobucket

miercuri, octombrie 19, 2005

La rascruce de.....ganduri sau LUPA


"""""Ma faci sa ma simt mica,proasta si urata. Mica,in sens metaforic vorbind:stau si ma gandesc cum organizezi discutiile pe mess....si cam asa a iesit----saptamana asta cei de la A la L,saptamana urmatoare de la M la S,a 3-a saptamana cei de la SH la X...in cadrul saptamanii ne organizezi pe dimineata si dupa amiaza,si apoi pe ore.Daca nu suntem la ora respectiva ne-am pierdut randul....trebe sa asteptam sa treaca alte 3 saptamani.
Cel mai tare ma simt mica in momentul cand incepi o alta discutie cu cineva,iar eu raman ca boul sau vaca si vorbesc singura cu calc.,incercand sa mai smulg cate -un raspuns de la tine.Ei!!!in clipele alea imi vine sa te strang de gat,si dau fuga in gand sa caut lupa sa ma vad....si sunt atat de mica,virgula ca nu reusesc nicicum.
Mai imi place mult cand ma chinui sa scriu chestii interesante(ma chinui sa bat,ca idei am cu carul) si in timpul asta imi scrii scurt ca gata,te duci la culcare....discutia fiind starnita de tine....si iarasi fug sa caut lupa.
Mai ma incanta faptul ca cel putin la mine esti tot timpul pe invizibil...oare cine are onoarea de a fi in permanenta legatura cu tine cand intri pe mess?Cred ca de acolo din locusorul tau cald,e tare placut sa tot vezi cand tzopaie online toti sau off,si tu sa fii undeva deasupra sfidand prin neprezenta dar fiind...eteee,expresii de expresii....si iar intra lupa in actiune.
Tot atat de placut este cand arunci 2 vorbe pe la 12 noaptea,si apoi te duci la culcare...."hei,hai sa-ti arat ceva!!!...gata,noapte buna"...nici n-am apucat sa inghit ca ai disparut...si iar caut lupa
Ma faci sa ma simt proasta...e adevarat ca nu pricep multe,nu ma duce capul poate,who knows,nu ma invart printre mai luminatii epocii de astazi...mie pune-mi romanticul,iesi cu mine la fotografiat,glumeste,baga-ma-n seama...si sunt cea mai fericita fiinta de pe lume.Ma multumesc cu putin,pt ca am invatat ca lucrusoarele mici,precum luatul unei scame de pe bratul omului iubit,dau cele mai mari satisfactii in viata.Si totusi tu ma faci sa ma simt proasta...unde-i domne lupa aia?
Ma faci sa ma simt urata...de ce?aici e mult mai simplu...poate pt ca sunt?poate pt ca esti inconjurat de crema cremelor in primele stadii de prospetime...poate ca mie mi-a trecut vremea...aici sunt destul de constienta sa nu mai caut lupa,ma observ cu ochiul liber.
In fond dintotdeauna am fost altfel,mai retrasa,nu m-a interesat ce-i intereseaza pe toti in general...daca ma va surprinde cineva intr-un moment de liniste,va observa ca am o mare tristete in ochi si in intreaga mea atitudine.
Obisnuiesc sa beau votka...foarte rar(ranjet albastru) NUMAI pt a-mi face curaj,numai pt a-ti putea tine piept,numai pt a mi se desclesta gura....sau numai pt a uita,sau a ma pierde in dulcea ameteala care ti-o da exacta cantitate limita suportata de subsemnata.Cand incepe abureala,ceata respectiva,bun ar fi un aparat special foto,lumea vazuta prin ochii mei frumosi,capata alta nuanta,trece catre un roz bombon,care chiar daca nu-mi place,imi da senzatia de comfort si de Marlena sparge tot,e cea mai tare din parcare...atunci toata lumea e egala,nu mai e nici-un fel de bariera.
Acum enumerand totul,mi-am dat seama ca totul este o joaca...la prima vedere este superba,ma maguleste,ma incanta,pastreaza misterul,ma incita...dar la o a 2-a uitatura este cruda,dar nu crudul acela dur de beton,ci joaca unei pisici satule cu un soricel....vazuta dinafara te amuza.Oricum, fara,as muri de plictiseala...asa ca go for it...promit ca nu mai caut LUPA(ranjet albastru amar)

Niciun comentariu: