Photobucket

sâmbătă, octombrie 15, 2005

To be or not to be


As vrea atat de mult sa scriu ceva acum...si este full capuletele meu,dar nu am loc de intors.Daca ma intorc numai o secunda,risc expunere prea mare...so supraexpunere=varza...de bruxelle....as putea sa scriu direct...pe directie(ranjet albastru)...dar mi-e teama...d-abia s-au linistit oceanele,si n-am chef sa MA risc(ah cat urasc expresia asta..yeah).
So Marlen ieste se esista intr-o dilema...sa lasam timpul(ca am berechet...huh,pe dracu) sa vorbeasca...sau macar noaptea...cica ar fi un sfes(t)nic bun...aberez din lipsa de idee de cum sa procedez....continuare cand o sa-mi cloceasca mintea puiuti de...
Cred ca tocmai a iesit ceva...ma uitam pe spice(prietenii stiu ce si cum),si dintr-o data am realizat ca mi-e... nu sila...lehamite,ca sunt satula de chestiile astea,ca simt nevoia de cu totul altceva,ce "prietenii" ar trata cu dosul,dar care pt mine ar fi oro...n-aveti decat sa radeti si sa judecati,simt nevoia acuta sa fiu luata in brate cu dragoste,sa fiu ocrotita in bratele unui barbat,sa nu fiu tratata ca o bucata de carne...si asa mi-am adus aminte ce am visat azi-noapte:un preacunoscut,muuult mai slabut decat era,cu un abdomen plat si maini puternice,m-a luat in brate,dar nu in stilul obisnuit,ci un pic dintr-o parte...pieptul ii era dezgolit,eu in rochie(mirare mare) cu decolteu si nasturi in fatza,culmea!!! cu sutien si sani cred ca 2 numere mai mari(ranjet albastru).
Si cum ma cuprinsese baiatul dintr-o parte,unul din sani s-a strivit de pieptul lui cu putin perisor, aproape revarsandu-se din cupa sutienului, lipindu-se de pielea fierbinte.A fost o senzatie care am sa incerc s-o explic acum,sper sa fie cat mai plastica:ocrotire,fac parte din cineva,caldura sufleteasca,relaxare ca atunci cand cauti zile in sir ceva si nu gasesti ce vrei...si cand ti-ai pierdut speranta vezi chiar la radacina nasului tau lucrul cautat....ca atunci cand te apasa ceva pe piept si n-ai aer...si dintr-o data poti respira in voie...a disparut greutatea.
Uitasem visul,dar mi l-a adus in minte o faza petrecuta acum cateva ore,cand cu toate ca m-am tras cat am putut sa nici macar nu m-ating de cineva cand am trecut prin fatza lui,si am zis ca am reusit cu succes,am simtit totusi cand s-a lipit de mine .Au fost secunde sau milisecunde,dar m-au ars,am simtit o arsura pe partea dorsala,o caldura colosala care mi-a starnit toate simturile.Si tot cateva secunde mai tarziu mi-am dat seama ca facuse intentionat,ceea ce eu evitasem din rasputeri.
Probabil ca pt el a fost ceva ce de fapt n-a fost,ca n-a existat...dar pt mine a fost o explozie a ceva ce controlasem si reusisem sa tin in frau in asa hal ca uitasem...si apoi...kei-os...adica haos...mai tarziu respiratia mi s-a accelerat,parca alergasem 100m plat,si nu-mi puteam lua
gandul de la ....Si acum cand ma gandesc ma trec toate sudorile si ma intreb:oare sa fie faptul ca n-am mai simtit un barbat lipit de mine,din dragoste,de multa vreme?sau sa fie faptul ca era...?
Intrebare intrebatoare...to be? or not to be?
Nu intrebati de poza....e pe vine....de rest intrebati...ramane sa vedeti daca va raspund(ranjet albastru)

Niciun comentariu: