Photobucket

luni, octombrie 24, 2005

The right things to do


Ce e bine....ce nu e bine.....ce-i corect....ce nu-i corect...ce-ti vine sa faci dar nu se cade...ce-ti vine sa spui,dar n-ai cum pt ca te gandesti la consecinte...,ai atatea lucruri pe care le tii in tine si ai vrea...,nu,nu ai vrea....,explodezi sa le spui,dar ti se pune in fata "talk to the hand"....ai vrea mai mult timp dar nu se poate pt ca asa vrea maria-sa destinul...ai vrea mai mult,si nu e vorba de bani sau sex...e vorba de lucruri care au ajuns sa fie considerate triviale,sau mofturi,sau mult prea obisnuite,desuete.
Azi e la moda sa se alerge dupa facut bani,e la moda sa se spuna ca nu e timp,e la moda sa se alerge dupa cariera.
N-am suportat niciodata sa alerg dupa ceva...de ce?pentru ca sunt mult prea cu picioarele pe pamant...in fond cu ce ramai dupa?sau in the end?pt ce atata zbatere ,daca atunci cand inchei socotelile nu mai e nimeni cu tine,nu e nici mobila,nici masina,nici copii,nici banii,nici chiar aparatul de fotografiat....singurele chiar ale tale sunt gandurile si micile santulete care le fac de-alungul anilor pe suprafata alb imaculata a creierului.
Si totusi,desi sunt atat de constienta,nu pot face nimic...de ce?pt ca ceilalti nu sunt tot atat de constienti....probabil ca sunt considerata imatura daca gandesc asa...offfff cat as vrea mai mult timp pt a pluti in dulcea lasarii in voie a simturilor,oricaror gen de simturi...sau simtiri....de la a sta intinsa pe nisipul cald,briza mangaindu-ti pielea aramie incinsa in bataia soarelui...pana la a sta in voie sa ma bucur de o iesire,o zi,doua...noua....SA MA SATUR,sa nu ma simt numai incoltita, pusa pe fuga...acolo tre' sa ajung in juma' de ora!....tre' sa ajung la rasarit,hai fuguta!....tre' sa ma intorc pana la ora 10 ca nu mai circula metroul,tre' sa-mi controlez spusele sa n-o dau in bara... n-am apucat sa trag aer in piept ca s-a si terminat...ce rau e cand esti ingradit de tot felul de bariere.
Societatea omenesca e toata un TRE' mare...trebuie,trebuie,trebuie...ma uit in ochii omului si mint,ma uit in ochii iubitului si mint,ma uit in ochii mamii si mint....ma prefac tot timpul,de fapt ne prefacem si avem pretentia ca spunem adevarul...era la un moment dat filmul pritendar(PRETENDER),bun film.
Nu mai am mult si voi exploda...sau deja am facut-o si nu-mi dau seama!!!!....cel mai rau e ca daca am facut-o,cineva va spune:cum?s-a auzit ceva?parca a fost o musca...dar cred ca mi s-a parut....
The right things to do...dar uite ca io nu am chef sa fac asa,vreau sa fac ce nu trebuie....MAI E CINEVA CU MINE?......ARE YOU IN?

Niciun comentariu: