Photobucket

joi, martie 23, 2006

Saint George












Cap. I
Of, sper ca a venit in sfarsit primavara, sa nu mai am kilograme de haine pe mine, sa simt cum adie boarea cu miros de paine proaspata scoasa din cuptor, de zambile si pamant reavan, sa vad gaturi albe de barbati iesind din tricouri subtiri si picioare zvelte de domnisoare necoapte..... hmmmm? sau coapte?.... itzindu-se din fustitze pana la cota de revarsare sau peste.
AAAAAAAAAAAAAA, pot sa injur? nu? nu pot?..... atunci simplu: poze..... de nicaieri..... ca asa vreau IO
Cap.II Saptamana I - "Vii la mine?....Nu, nu pot"
Saptamana II-"Vii la mine?....Nu, sunt ocupata"
Saptamana III-"Hai ma, ca saptamana asta poti.....Nu, sunt plecata"
Saptamana IV-"Te-am sunat sa vad daca vii.... Of, hai ca vin, ca tot nu se pleaca nicaieri..... dar sa fie clar, vin ca amica, vin sa fac poze, sa mai merg cu trenul si sa vad un oras nou pt mine"
Tren, 3 ore, ovcorz bani drum, ajuns Sf. Gheorghe, ploaie maruntzica, delshoare, excelent poze, ora perfecta 16,30 prins apus.....El asteptat harb, pedalat eu mai eficient din picioare, jeg by default inclusiv masculu'...
....."-Cuuuuuum, pai tu vrei sa mergi sa faci poze? acum pe ploaie, in loc sa mergem la mine? nici nu stii ce poze superbe se fac de la mine din balcon!(io uitat c-un oki la maslina s-unul la faina)
- Pai nu asa a fost vorba? sau ai uitat?"
Concluzie: masina neiesibila oras cauza vadit explicabila, purtatoare mascul feroce iritat, vociferat.... Da' ce vociferat!!!
Mers direct bloc, etaj 10, bagat.... bucatarie!!!!.... ger la purtator..... cald domnule, cald zice masculu', oprit centrala forever and ever.
Foame?.... ciorba, sarmale (uitat chioras setari initiale)
Prezentat casa, Marlen normal sufragerie canapea....televizor....muzica vara cand o fi mai cald.
....."-Cuuuuuuum? Sa stam in sufragerie? pai dormitorul cu pat cu baldachin si perdelutze turcesti, pentru ce e? aduc plapuma de pe balcon, ne bagam sub ea si ne uitam la teleu.
-Deci tu, asa te comporti cu un oaspete, nu mai spun de o femeie ce-ti vine prima data in vizita?
-Of, cine dracu' m-a pus sa te chem in Saint George? zise masculu' feroce...."
Marlen direct geanta, direct gara, urcat tren, in sfarsit gura aer proaspat, nepoluat specii chiar nemaiintalnite, nemaivazute
Morala: SI TOTUSI EXISTA

PS: orice asemanare cu realitatea este pura......

3 comentarii:

Anonim spunea...

Excelent textul, mi-a plăcut la nebunie.
Prima poză mi-a plăcut în mod special, restul sunt ok, unele au mai mult 'glow' decât mi-ar plăcea mie.
Congrats!

kids:)In The City spunea...

miam uitat pe tot blogul tau .aha aha daca il sti pe cel de pe mesanger.in fine .foarte faine is 3 care mau atins prea rau sa iti explic acum mai ales ca ii si ziua mea da na o sa imi treaca am si eu un blog dar eu la inceput inca asa ca nu ma laud:))in fine poti sa te uiti peste el daca ai timp chefi si nervi si alte cele .ce sa mai spun despre mine mi-e greu ,poate data viitoare daca va mai fii una.take care
dani tm

Anonim spunea...

Tu...de fapt...ce cauti?! Foarte probabil - într-o zi vei gasi!