Photobucket

miercuri, mai 10, 2006

haichiuzirau


Warning : a nu se citi!!!!.... efecte secundare: greata, dureri de cap, plictiseala . N-am ce spune!!!..... si totusi vreau sa pun o pozaaaaaaa, aaaaaaaaaaa!..... fara cuvintele la mine functioneaza 100%, nada, empty, gol, dar nu se poate, am ajuns la concluzia ca pozele fara cuvinte sunt foarte sarace, indiferent cat de bogate in mesaje ar fi. Intotdeauna iti vor lua ochii pozele cu text, chiar si de n-au legatura. Cei care se uita la poze fara a citi, departe de mine gandul de a jigni, sunt precum copii, cauta pozele dintr-o carte si gata! au terminat-o! vreau sa spun, nu ca ar fi inocenti, ci ca nu au mintea complet dezvoltata, fie vorba intre noi femeile :D, barbatii saracii trebuie sa-i credem, ei nu ajung niciodata la full status. Hmmmmm? divagatie de scandal, cu secsul opus!!!!
Si totusi...... gata.... pozna..... ba nu!
Am chef sa fac ceva iesit din comun, iesit din standardele obisnuitului..... si nu, nu ma refer la fantezii erotice, ma lasa rece, vad destule in lanurile de grau!!!!.... as vrea sa ma duc pe alt continent, la fotografiat, dar nu la animale de prada sau nu, ci la pasari..... Paradis sau colibri, sau papagali, in culorile acelea superbe...... aaaaaa, m-am plictisit de COMUN, vreau sa-mi sara inima din piept de neliniste, incitatie.
Intotdeauna m-am intrebat ce e aia PARANORMAL? PAR A NORMAL? PAR ANORMAL? sau PARA NORMAL? vreau .... iiiiaaaaa, una din ele sa mi se intample mie!!!! mda, vrabia malai viteazu' in timp ce nu-si misca fundul din pat..... hmmmm? sau de pe gard?

4 comentarii:

Anonim spunea...

super poza

Anonim spunea...

multumesc to none

Anonim spunea...

Faina poza. Parca e din alta lume. Inconjurata de mister. ;)

Anonim spunea...

Pozna super. textul slab...te-ai lasat intimidata de cei ce se uita doar la imagini si rasfoiesc repede cartea? vorba ta: "Mami, am terminat si cartea asta!". nu domne, scrii textul pt noi?sau pt tine?ca daca-l scrii pt noi, atunci mai bine scoate o carte, poate castigi si-un ban. daca scrii pt tine, sa te eliberezi tu, sa-ti spui of-ul...atunci fa-o asa cum trebe fara sa te gandesti cine citeste si cine nu. si daca exista 2-3 pers care citesc...e bine domne'!!