Photobucket

luni, noiembrie 23, 2009

La Moda

Moda de primavara, vara, toamna ...... si iote ca vine iarna.
Ce sa-i faci daca e mare?! Cine, ce e mare? Marea e mare! Si gradina. Rimeaza cu avatare? Cu enervare? Cu resemnare? Cu nepasare?
Intr-o duminica pe strada la Herastrau, radia foc tare. Ii pria!

Gluma e tare, da! E mare si tare! Gluma de mine! De la Comanesti! Toata vara prindem pesti, la care doi oki lucesti!
Stergem cu guma si gata, am rezolvat totul, asa e viata. Nimic nu ne mai misca ..... decat moda, moda este totul. Asa cum nimic nu dispare, de fapt nu se sterge, ci se duce la reciclare. Modelam, framantam cu mana si hopa, hopa, Peneloppaaa!!!!

Si asa intr-o parte dispare, iar intr-alta apare ..... pe veci!

[Cum am fost rugata dracutz sa sterg o poza dragutza, nu pot sa nu ma conformez. Asa ca postul va ramane fara ...... fotografii ...... momentan .... poate voi pune una cu pesti ..... sa(la)u .....]


4 comentarii:

Paul Radu Mircescu spunea...

Doamna, multumesc pentru comentariu. Ma bucura ca va plac scrierea si pseudonimul, pe acesta din urma dumneavoastra gasindu-l excelent...Sa stiti ca si numele meu real e frumos, e jucaus si tineresc (nu, nu ma cheama Cosmin-nume greu de justificat atunci cand ai 80 de ani...) In rest, ramane cum am stabilit: e grozav ca ne intalnim pe aici si ne mai uitam unul la altul si ne mai cetim.

ogarafgan spunea...

Hehehe domnul Paul, nu uitarati de cei 80 pe care vi-i facui cadou acu' ceva vreme!!!! :))
Si ziceti ca e jucaus realul? Prefer sa-mi imaginez :). E mai sigur si mai sanatos. Adica asa cred, ca ce-mi imaginez eu e sanatos, dar un nebun ce sa zica =)) nu? ca e sanatos! :))
Multzam si eu de trecere si schimb de impresii! :D E bun si virtualul asta la ceva :)) ma si vad stand la un loc cu voi, cu bucile pe butuci din lemn asezati in cerc Stonehenge, la o tacla si depanari de amintiri ... c-un foc mare-n in mijloc si multe altele mai mici in jur :)
Hihihi! Grozav, nu?

Codrin Lupei spunea...

Stii Marilena, poti sa spui ca atata timp cat cuvintele si imaginile tale vor fi aici intotdeauna vor fi si oamenii care sa le citeasca si sa le simta...sper, vreau...ca niciodata sa nu te gandesti la acel 'delete'...daca nu pentru tine... atunci pentru noi!
Vise frumoase!...si multumesc!

ogarafgan spunea...

Multumesc Codrine, esti un scump! Ma bucura tare ca exista oameni care nu cred ca scriu porcarii pe blog. Nu e nevoie sa ma cunoasteti, ca sa ma cititi cu drag! :)
Si celor care spun ca ma cunosc si stiu ce-mi poate pielea, nu pot sa le spun decat ca pielea mea reactioneaza direct proportional cu shoriciul lor, ca deh sunt rude primare :))
Hai un pup la toata lumea, presarat cu mult ardei! .... iute!