Photobucket

vineri, septembrie 26, 2008

Iaurt cu dulceatza de cirese amare



Am visat azi noapte cum un armasar ma calca-n picioare ..... in timp ce alergam c-o gaina de rasa-n bratze pe un deal ...... sau cu un cocos?
Numai ca nu simteam nimic ..... stiam, vedeam copitele peste mine si atat. Si-n cele din urma am dat drumul la gaina ..... sau cocos ..... si m-am ascuns sub masa. Si de sub fatza de masa s-a ivit botul calului ranjindu-mi in nas ..... sau mai bine zis amushinandu-ma, c-o buza ridicata spre stanga .... sau spre dreapta?
Si cred ca m-am trezit ..... si-am auzit ploaia, pe pervazul de tabla de la baie ..... si mi-a venit un chef nebun sa ma plimb, s-o iubesc putzin, sa ma las imbratzisata si mangaiata, sa ma-nmoi ca un biscuite-n lapte .... sau in ceai? de Cotroceni? mi-e dor
Mi-am luat prichindeii, sapca-n cap sa fiu usoara, fara umbrela sa ma-ncurce si-am purces la drum ..... prin vant si-o ploaie deasa, singura pe drumul de pe care toti fugeau zgribuliti la adapost.
Imbracata bine sa nu-mi fie frig, cu apa siroaie pe par si haine, simteam o dulce toropeala, o exaltare de placere si-o alta de durere, in timp ce adidasii de piele-ntoarsa se-mbibau cand treceam prin baltile proaspete de caldaram tot proaspat turnat de Bucuresti.
Din timp in timp, cu picaturile de ploaie-odata picau castanele, cu pielea lor neteda, roscata, cu brobonelele de apa aderente ca niste mici diamante, imbiindu-ma, strigandu-ma "ia-ma la tine acasa! ia-ma la tine acasa!" ..... si iote asa, buzunarele pantalonilor imi devenisera proeminente, si mai ude, si din ce in ce mai grele. Cand o luam pe una, ma striga alta, tzipand din toate baierile sa n-o las singurica-n ploaie. Hehehe, ce nu stiau ele, cat de minunat este, in ploaia curatzatoare de rahat, de durere, in aerul cat se poate de curat de Bucuresti, in care pluteau alte milioane de particule de H2O, pe care narile mele frematande, le infulecau de zor flamande.
Dupa atata apasare, dupa atata lupta dup-o gura de aer, am reusit in sfarsit sa ma eliberez ..... si chiar daca a fost penru o perioada foarte scurta, m-am simtit din nou libera, descatusata, convalescenta.
M-am simtit bine .....

Cred ca am probleme cu respiratia :D ..... tre sa ma duc la doftor, nu?


pula-asa-vrea-io

Niciun comentariu: