Photobucket

duminică, septembrie 21, 2008

Sarbatoare cu lalele negre



Niste sufletzele au plecat ..... poate spre locuri mai bune si mai calde ..... au inghetat intr-o scara de bloc din Brasov.
Inca n-au plecat lastunii, iubitele mele randunele, dragele mele, delicatele mele ghemotoace fine cu margele.
Au intarziat prea mult, inselate de vicleanul timp ..... cum se intampla de obicei ..... si n-ar trebui .....
Si de cand am aflat, imi curg ochii intr-una si sufletul mi-e greu ..... ca parca nu era destul .....
Offfff, de ce n-am fost acolo? sa le incalzesc langa inima mea?

Nu pot, nu pot cand nu e vorba de oameni ..... este peste limita mea de indurare ..... si asa era intinsa la maxim


suflete-pierdute

Un comentariu:

Unknown spunea...

Buna Marilena,

Numele meu este Oana si fac parte din echipa de organizatori ai Webstock-primul eveniment din Romania dedicat blogging-ului si fenomenului web 2.0.
As vrea sa te invit sa participi la proiectul de fotografie pe care il derulam in cadrul evenimentului- se numeste Project PXL si va consta in realizarea unei reviste digitale de fotografie al carei continut va fi compilat din imagini trimise de pasionatii de fotografie. Despre reguli, categorii, contact organizatori etc. poti citi pe http://www.webstock.ro/project-pxl.
Termenul limita pana la care pot fi trimise fotografiile este 25 septembrie inclusiv.

Inspiratie maxima,
Oana