Photobucket

sâmbătă, noiembrie 08, 2008

2:56 nici acu' nu a trecut



Ma mananca pielea si-mi vine sa-mi dau palme. Scriu cu viteza ..... ma opresc ..... dar numai pentru a juca fotbal cu pungile de plastic prin casa.
Imi turtesc nasul de cat de cu putere il frec, obrazul la fel. M-apuc sa scriu, ma opresc, caut muzica, incep o poza in ps, iar ma opresc, imi mai scarpin putin barbia ...... cu ciuda ..... saraca, ce vina o avea?
In pisicii mei, caut un cantec, dar parca as cauta acul in pizda masii ..... concentrarea-i varza.
.........................................................................................................................................................................
Eh, mai bine sa ma urc pe bicla ...... o juma de ora


end-of-love

2 comentarii:

Dan spunea...

la aşa melodie... pe biclă numa o juma de oră?... dance me to the end of love...
faină atmosfera din fotografie...sper că nu era nimeni la furat de lemne :D

ogarafgan spunea...

nu, era la luat de lemne :))
dance me to the end of love ..... ce frumos suna, nu! daca aveam replay on and on, cine stie? ;)