Photobucket

miercuri, mai 12, 2010

Societate cu dichis

727-1

Omenirea. Fac parte din ea dar îmi repugnă. De ce? Mai are rost răspunsul? Da, când nu coincide.
Am zile, muuuulte, când parcă am o cască de fier pe cap. Mă strânge și nu mă pot concentra, iar lumea se reduce la ce văd înainte în fața ochilor mei și aia în ceață.
Așa văd eu omenirea, și în zilele bune și în cele cu fieru-n cap. O gloată de animale, care se da când educată domnule, cu gusturi, când bătăioasă, când fițoasă cu clase, nu numai una de vârf. O viermuiala, în care fiecare dă din coate să arate că e cel mai bengos pe segmentul lui minuscul de rahat, de parcă ar interesa pe oricine altcineva zbaterea sa!
O turmă cu aceleași tabieturi, luate în mare. Nimic special, cu adevărat. Nimic deosebit. De mult timp nimic. Totul anost, câteodată chiar ridicol în încercare.
Mai rămâne muzica, mai rămân valurile, munții și aerul curat ce pătrunde, încercând să purifice nimicul.
Dar degeaba!
O societate de căcat, în care am avut nenorocul să mă nasc. O societate în care ne dăm la gioale și în cap, regulat și cu sete. O societate fără pic de morală, dar cu pretenții că le are.

something different

14 comentarii:

Anonim spunea...

Tare mi-e teamă că ai dreptate. Din păcate!

Danca Danela spunea...

O menire!=Mantuire!
Mantuire= Un Mantuitor, Iisus Hristos
Iisus =Mantuitor (nu, isus care inseamna nebun)
,,Eu sunt Calea, Adevarul si Viata``-Iisus Hristos
Urmadu-L pe EL si invataturile Lui putem trece cu bucurie peste toate , chiar si prin crancena incercare a vremurilor care urmeaza.

Credinta, iubire si speranta! (cele trei virtuti crestine)

Ema spunea...

E ceva in aer.Sau mai degraba ne sufocam,nu mai avem aer.Si eu tot piesa asta am postat-o zilele trecute.As asculta-o la nesfarsit...

ogarafgan spunea...

Dane, ce să mai spun? retoric

Dancuțo, credință, iubire și speranță????!!!! la oamenii de azi? Ce aș putea să îți mai spun? Omule bun :)

Ema, hahaha, păi de la tine îl luai, care de la omul de la munte era :))
L-am ascultat și nu m-a încântat. L-am mai ascultat o dată, la fel. Apoi ceva a prins, mergea cu ce am scris, pe invers și l-am ascultat din nou, pentru că era de ascultat. Melodia, ritmul, chiar și ceva din cuvinte.
Am vrut să scriu că-l luasem de pe arta cu nimic la sfârșit, dar m-am răzgândit :)
Mulțam!

Și mulțămesc de trecere oameni buni :)

Ema spunea...

Smechero :)cu placere!mi-ai dat o idee exceptionala!

fotomaniacu spunea...

Io cred ca exista si chestii grozave pe lumea asta. Cum ar fi fotografiile Dvs sau multe din ele.
Nu e chiar totu` de cacat in universul nostru.
Am stat o data o saptamina in Calcutta. Daca vezi la ce nivel poate ajunge saracia iti schimbi orizontul. La noi cel mai sarac cersetor e maharajah pe linga alti nenorociti din lume.

Catalin spunea...

Tot nu a terminat nenea ăla să-şi numere banii?

ogarafgan spunea...

Don fotografu, exact de India și sărăcia de acolo vorbeam cu cineva zilele trecute, în comparație cu a noastră, dar e vorba și de sărăcia sufletului, a sentimentelor general umane.
Nu mai vezi decât hoție, de absolut orice. Nematerial, că materialul este tocat demult.
Până și ochii vor să ți-i ea cu tocșourile lor de tot rahatul și ridicolul.
Mulțumesc de cuvintele frumoase! Și vă mai aștept :)

Cătăline, e o ea, nu vezi că are ceva umflat în față? :D

Bogdan spunea...

De acord cu tine ca societatea este de ...., insa putem avea satisfactia de a incerca sa schimbam ceva.
Omenirea....! Cati dintre noi ne-am pus intrebarea "care sunt indatoririle mele fata de omenire".
Societatea in care traim inclusiv conducatorii nostrii reflecta starea unei natiuni...iar cum bine ai zis, insa cu o mica corectie , o mare parte din societatea noastra este de...

Inca putem face ceva, si fiecare din noi putem, cuvintele trezesc constiinta, fara sa vrei posturile tale pot trezi constiinta unor oameni.
Cuvantul are o mare putere.

"La început a fost Cuvântul şi Cuvântul era la Dumnezeu şi Dumnezeu era Cuvântul" - Sf Evanghelie.

Catalin spunea...

Marea nu are niciun val :)

ogarafgan spunea...

Mulțumesc de trecere Bogdane! :)
Da, cine știe cât ecou pot avea cuvintele mele! Știu cazuri în care este egal cu zero :D
Dar știu și alte cazuri, nu al meu desigur :D, în care au avut greutate nu glumă, cuvintele :)

Cătăăăăă - Ba da, la mal ;)

erată ”ți-i ia”

Anonim spunea...

Marilenooooooo , pe bune tu ce grad ai acum.......? asa de curiozitate.....nu de altceva....

ogarafgan spunea...

Păi tot așa ca să socializăm, îți spun: am 38, 5 grade.
Și mai am o durere de cap formidabilă și-un gât frate cu măgarul Gică-Trică.
Alte curiozități?

Anonim spunea...

Am stiut dintotdeauna ca esti fata disteapta si ca tzii termometrul sub-subtioara cind trebuie. Mi.ai raspuns scurt, si iti multumesc sincer. . Hai ca tot iti place tie muzica ia un Orzco singeros si scurt.......Mie de fapt imi place muzica nu si video-ul-----

Na ja, alles gute......

http://www.youtube.com/watch?v=e2s34YF4YTg