Photobucket

marți, octombrie 07, 2008

Si-atat!

http://www.youtube.com/watch?v=HPbicuTjBjo

Ieri am avut o stare de anxietate sora cu paranoia si cu chestii monosilabice, care nu se stie de unde ieseau, pretenii stiu de ce!
Azi am avut o stare de calm si seninatate cum rar am mai prins in ultima vreme. Ambele stari incepute dis-de-dimineatza lui Marlena, adica-n jur de dooshpe.
Si dupa-amiaza, tot azi, avusei o surpriza putin spus placuta. Pentru prima data, dupa atatea vremuri de restriste de cand plecat-am din lumea celor vii, am fost mangaiata =))))))
Da domnule, poate nu va intereseaza pe voi, dar ma intereseaza pe mine ..... si ii blogul meu si-mi tine hangul!
Si nu va ganditi la prostii, am fost mangaiata complet ...... si complex ...... si desi n-a durat mult ca n-am dat curs, m-a topit la fel de complet.
Pentru prima data dupa muuuult timp am simtit ca cineva-mi privea sufletul cu mainile, pe Marlena ochi tristi, pe Marlena femeia. Marlena care era mangaiata pentru ea si nicidecum pentru cine stie ce interes ascuns de doi lei sau pentru ochii altora.
Pentru prima data dupa multa vreme, am simtit ca cineva imi da ceva de suflet din tot sufletul, neobligat, din compasiune sau cine mai stie din ce, ci pentru ca asa i-a venit. Nici macar nu mi-am dat seama in primul minut ce se intampla. Ce ciudat! eram atat de impietrita, ca a trebuit sa scormonesc in unghere, sa-mi aduc aminte .....

Si-atat!


ei-266_1

Niciun comentariu: