Photobucket

marți, decembrie 02, 2008

Ciudat, foarte ciudat!



Visele. Oare ce sunt? nu, nu stiintific.
Azi noapte am avut un vis extraordinar de ciudat. Si la visele mele, sa mai mi se para unul ciudat, e chiar ciudat!

Stateam pe malul unui lac, enorm ..... si priveam ..... si simteam o maaare liniste, de parca nu priveam de pe mal. Uneori priveam din vazduh, alteori parca pluteam in suspensie prin el. Vedeam algele cum se unduiau in fatza mea ca intr-un dans halucinant, vedeam verdele plutind in albastru ...... si pluteam si eu odata cu el navigand prin albastru, un albastru pur in care bobitzele de nisip alb imi iritau ochii.
Si-atunci ma vedeam pe mal ..... sau mai sus, pe un deal ..... trezindu-ma privind patrunzator in adancuri, unde trei pesti spada enormi si morti, alunecau spre fund ca la parada, aliniati, la distante egale, perfect verticali si cu botul lor ascutit indreptat in jos, parca erau trei sageti trase in acelasi timp la tzinta.
Deodata observ ca apa scade ...... si scade ...... si scade ...... si prin cateva crapaturi nu foarte largi, dar strabatand de-alungul lacul, dispare cu totul.
In clipa aceea mi s-a facut frica, parca se schimbase si atmosfera, devenise mai intunecoasa. Si-am vrut sa fug acasa s-o iau pe maica-mea din bloc. Eram sigura ca urma un cutremur foarte mare.
Dar am ramas intzepenita pe loc, privind cu stupoare cum apa revenea incet, in pamantul sterp, albicios, stancos, fara pic de urme de vietuitoare.

Apoi m-am trezit ..... si m-am tuns.

Ce este oare visul? o alta viata?
Ce sunt visele in comparatie cu moartea? oare moartea e un vis continuu si definitiv din care nu mai te trezesti?
Oare ce sunt prostiile de zi cu zi de care ne agatzam, inclusiv visele in comparatie cu viatza pe patul de moarte? viatza sfarsita a unui tanar, mult prea tanar, care intrebat ce ar cere lui Dumnezeu pentru ultima oara, raspunde:
" - Sanatate pentru prieteni ...... si pentru dusmani " rasufland cu greutatea dinaintea eternei si nemiloasei morti


ceatza-071

6 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

visul e poate o alta realitate. poate una in care am vrea sa fim. felicitari pentru fotografii!!!

ogarafgan spunea...

Domnul Dan, m-am uitat prin interests-urile dumneavoastra, va invidiez.
Promit ca ma uit si prin celelalte :)
Multzumesc pt aprecieri :) si trecere

Mihai Cantea spunea...

Un vis care spune mai multe daca incerci sa-l descifrezi. Ce pot spune eu nu are relevanta. Gasesti in tine decodarea. Orice vis este un mesaj!
Ca si fotografia de altfel. Totdeauna poarta un mesaj. Pentru noi care privim!

ogarafgan spunea...

am renuntat sa incerc a mai descifra ceva. prefer sa las sa treaca si sa nu mai imi fac niciun fel de griji ..... or sa fie numai asternute pe hartia :) mea cerebrala

Anonim spunea...

Dupa mine visul este o suspendare a timpului interior.Ce mai conteaza ce va sa fie? Totul a devenit irespirabil. Tin minte ca am fost socata de o fraza a lui Michel Houellebecq
”Stiu doar ca toti, pana la unul, putim a egoism, a masochism si a moarte" ...dar poate nu eram eu pregatita sa accept realitatea.Din pacate ...majoritatea revenim la ganduri mai bune doar la sfarsit.
Mai bine visati ca tare frumoase poze faceti ...dupa visare.Si cred ca sunteti in elementul d-voastra pe taramul acesta. Si nu o spun in sens peiorativ ci cu admiratie pentru toti...cei ce reusesc sa se salveze ..ratacind prin visuri.Va doresc succes !
Cu dragoste Elena

ogarafgan spunea...

Multzumesc Elena! frumoase cuvinte, neasteptate :)
Nu-l stiu pe Michel, dar adevar graita gura lui, de la inceput, pana la sfarsit