Photobucket

marți, martie 24, 2009

Becul Marlena

Azi am redescoperit luminita de la capatul tunelului! Si sunt fericita! Nu-i asa ca-i rara avis p-aci pa blog?
De fapt am redescoperit luminitza din bezna, sau diamantul neslefuit din gramada de rahat.
As vrea sa fiu un bec!!!!!! Hihihi, nu n-am luat-o razna ..... din nou ..... dar m-as simti, as exista mult mai frumos daca mai multe luminite de genul celei de astazi, ar gravita in jurul meu, precum licuricii noaptea la bec ...... becul Marlena si nu Edison! :D
Am crezut-o pierduta ..... am crezut ca m-am inselat si nu exista, eram daramata din cauza dezamagirii. Si totusi exista! Este acolo, nu m-am inselat.
Exista iubirea si omul care mi-a redat speranta ca nu-s chiar batuta-n cap, ca percep eronat totul, pentru ca specia nu exista!
Exista, doamnelor si domnilor!
Si pentru asta ii multumesc! Ii multumesc persoanei respective, care precis nici macar nu este constienta ca despre ea e vorba.
Simteam nevoia sa scriu asta, desi este mai mult in dodii, ma simt eu multumita sufleteste.

Asa ca va cant tot eu ..... trala-la-la trala-la-la ..... gata, am cantat destul, cu dedicatie!

Doua rare-avisuri intr-un singur post!!!!!!
Fericire!
Iubire!

Insemn cu fier incins!


com.-209

4 comentarii:

Octavian-Andrei Brezean spunea...

da

:)))

ogarafgan spunea...

hihihi! bun venit zicea becul ...

Anonim spunea...

mai, da' ce lumineaza al naibii bec...si are si filamentu' ars...
si melodia fredonata de tine este asta ?! :)
http://www.youtube.com/watch?v=m_X8QASylsw
ps
eu iubesc melodia si clipul asta..in momentele mele grele dar si usoare imi place al naibii de mult s-o ascult si privesc...
pup cu drag si cu placere citesc astfel de ganduri..(clipul e dedicatie ptr tine)

ogarafgan spunea...

da mai Sorinuco, are filamentul ars, zisei io, Marlena de la mansarda e plecata in vacanta! :))
ai dreptate, am visat cu okii deschisi ascultand cantecul si urmarind clipul, multzam, din toata imina! >:D<
o sa-l pun si la mine pe blog!
cat imi plac diminetile! offff!!!!
si pe malul marii, cu miros de alge si AER sarat
sar'na! pup si io