Photobucket

luni, martie 09, 2009

Cacat

Sunt lucruri, in viata, pe care e bine sa le facem ..... sau nu.
Sunt oameni, in viata, pe care e bine sa-i tinem langa noi ..... sau nu.
Sunt dati cand gresim ingrozitor, si trebuie sa recunoastem chiar daca doare ..... sau nu.

Dar cea mai importanta este sanatatea!!!! ...... sau nu?!!! pentru ca dac-o avem, uitam de lucrurile cu adevarat importante.
Oare poti face o comparatie intre durerea fizica si cea sufleteasca? s-ar putea sa nu, caci cea sufleteasca te doboara in timp, te face sa te schimbi, dar nu te omoara instant ..... sau nu te omoara deloc.

Sunt oameni fericiti, sunt oameni iubiti si care iubesc, sunt oameni impliniti din toate punctele de vedere.

Si mai sunt io, satula de toate.

Ar trebui sa fiu vesela, ar trebui sa fiu plina de viata, bat aim ful af shit end bitar .....
SI M-AM PLICTISIT DE MINEEEEEEEEEE!!!!!!!!
Io, daraminte altii!!!!!
E posibil sa ma ajute cineva sa ma schimb? ajutor real, nu numai vorbe ..... nu tzip dupa bani, sa nu fiu inteleasa gresit.
Stare de cacat, blog de cacat, peste tot e cacat, de ce dracu n-ar fi si aici?
In suflet am cacat, in minte am cacat, ma balacesc in cacat.
Tre' sa trag la loto. Sau sa-mi trag un glontz in cap.

Si o poza de cacat, cacat, cacat, cacat


marti-128

7 comentarii:

Anonim spunea...

excelenta imagine...si-am ascultat melodia de la dansand cu viatza..citindu-ti gandurile...
eu nu te pot ajuta...help yourself....

http://www.youtube.com/watch?v=W7dQChfqXsE

ogarafgan spunea...

multzam sorinuco!
sunt satula de helpmaiself, vreau sa-mi dea cineva un shut in cur :D
sincer, cu hms nu fac nimic :)
sar'na ca-ti place pozna!

ogarafgan spunea...

nu-i asa ca-i excelenta melodia? o ascult ore intregi
sa mai spun cum e viata?! :D

Anonim spunea...

Cu prima ocazie cand ne-om intalni, sa vezi shut ce iti dau ! Atentie ca e publica treaba aciulea, asa ca nu poti sa zici nimic. Am martori !

ogarafgan spunea...

daca mi-l dai zdravan, ma bag, adica stau :)) unul d-ala sa-mi sara okii :D

Anonim spunea...

Doamne fereste !

ogarafgan spunea...

:)