Photobucket

sâmbătă, august 22, 2009

Marea mea


JULIO IGLESIAS - AQUA DULCE , AQUA SARA
Vezi mai multe video din Muzica

P5149 jpg

Mi-e dor de mare si de tzipetele pescarusilor! Mi-e dor de-o clipa de ragaz! Mi-e dor sa beau un strop si inca alti 999 de stropi de roua, 1% apa pura si 99% pur alcool!
Mi-e dor de viata! A curs un pic din ochii mei, am gustat. Dar nu era nici alcool, nici viata, decat apa salina, dar nu de mare, ci de suflet mare! Dar ce-i mare poate fi si degeaba, de exemplu prostia, cu cat e mai mare, cu atat mai mult doare!
S-a mai scurs putin din trup. In picaturi mari de sudoare, cu care altii si-au potolit setea, si-au ostoit dorul!
Multa apa sarata pentru nimic!
Caci tot n-am vazut marea!
Marea mea!

_IGP5163

3 comentarii:

Danca Danela spunea...

Marea mea, marea mea ,
dulce si sarata deopotriva cu sarea pamantului
din care tasnesti,
nu te vad , nu te vad ,
caci am ochii plansi de frumusetea lumii ,
caci n-am ochii stersi de lacrimile ei
ca sa vad adancul tau.

Ce e frumos in lume?
Ce e frumos in mine?

Ce e urat in lume?
Ce e urat in mine?


poate doar pacea cu care sa-l chem pe Dumnezeu

poate doar valurile care imi rup radacinile

Codrin Lupei spunea...

Frumos, trist, prea real. Merci de melodie, nu am auzit-o de mult!
Un weekend fain sa ai!

ogarafgan spunea...

Dancutzo, mai Dancutzo, multumesc de trecere si de urmele lasate! Dar stii care-i senzatia, cel putin pentru mine? o vitza de vie salbatica in bataia vantului, sau o salcie plangatoare ce-mi mangaie ochii incinsi cu racoare ..... si poate cu putina roua de dimineata, ca tare ma mai usuc ...

Multzumesc Codrine!
Ma bucur ca-ti place, eu ma topesc pe ea, inchid ochii, ma fac fulg si ma dau hutza pe valuri, ametzita