Photobucket

vineri, august 28, 2009

Expres

Sunt oameni care-mi incalzesc inima ......
si mai sunt ...... care-mi intuneca privirea!

Cantecul nebunului

"Ei sunt cuminţi...
Eu sunt nebun...
Dar cum Eu sunt ce-am fost mereu -
Poate că cel cuminte-s Eu -
Deşi de câte ori le-o spun,
Eu pentru Ei... sunt tot nebun...

Eu mă urăsc că nu-s ca Ei...
Eu îi iubesc că nu-s ca Mine...
Ei beau
Şi mint fără ruşine -
Şi-n ochii prietenilor mei
Trec drept nebun... că nu-s ca Ei...
Lor nu le place-amanta Mea...
Mie nu-mi place-amanta Lor...
Ei văd cu ochii tuturor
Femeia...
Eu n-o pot vedea
Decât cu-ai mei -
Amanata Mea...

Dar cum din Ei toţi numai Eu
Nu sunt ca Ei,
Am să mă duc
De voia mea la balamuc -
Şi fiindcă nu-mi va părea rău,
Cumintele voi fi tot Eu!... "

Minulescu

marti-038

2 comentarii:

andrei spunea...

:))))... da... asta da raspuns >:D<... ioi... da ce pierdut in zare era iubitul... n'ai fi vazut asa ceva in filme :)... acolo totul e mai usor... de fapt vorba vine... ca doar repeta o scena pana ajung la perfectiune... ziua buna draga marlenne :)

ogarafgan spunea...

ohoho, ziua buna mai Ardelu'! >:D<
nu-i asa ca-i fain raspunsul? mai avea un potzontel si-si baga mana-n cur .... la el! :))